اداره خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی
ارائه خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی از مهم ترین بخش های سازمان ها می باشد و نقش تأثیرگذاری در شکل گیری انگیزه ها و بهبود عملکرد یک سازمان را ایفا می کند. اداره خدمات رفاهی کارکنان تلاش دارد با انجام بررسی های لازم، زمینه های مناسب جهت بهره مندی اعضای علمی و اداری دانشگاه از خدمات رفاهی با عنایت به مصوبات قانونی و منابع مالی دانشگاه را فراهم نماید.
برخی وظایف اداره
- پیگیری تامین و ارائه خدمات رفاهی کارکنان (بن غیرنقدی، وجه لباس، اردوهای مسافرتی و زیارتی و …)
- تهیه و پیشنهاد طرحهای لازم خدمات رفاهی در جهت ارتقاء سطح انگیزش کارکنان و نظارت برحسن اجرای آنها
- انجام امور اجرایی دبیرخانه شورای تسهیلات رفاهی
- تهیه و تدوین طرح های لازم به منظور رفاه کارکنان و خانواده آنها در چهارچوب سیاستهای سازمان
- پیگیری تامین و ارائه خدمات رفاهی، تفریحی، درمانی، ورزشی و امثالهم برای کارکنان در چارچوب مقررات مربوطه
- پیگیری و هماهنگی تنظیم و تمدید قراردادهای مرتبط با خدمات رفاهی و بیمهای پرسنل با هماهنگی مسئولین مربوطه
- ایجاد و به روز رسانی بانک اطلاعات بیمه های اشخاص اعضا
- ثبت کلیه پروندههای بیمارستانی ، دریافت خسارت از بیمه و معرفینامهها در بانک مربوط به منظور استخراج و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات قراردادهای منعقد شده در پایان موعد آنها
- پیگیری و هماهنگی امور رفاهی بیمهای مربوط به بازنشستگان
مدير اداره
هومان شريفی
مدیر اداره خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی
داخلی 232