اداره خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی

ارائه خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی از مهم ترین بخش های سازمان ها می باشد و نقش تأثیرگذاری در شکل گیری انگیزه ها و بهبود عملکرد یک سازمان را ایفا می کند. اداره خدمات رفاهی کارکنان تلاش دارد با انجام بررسی های لازم، زمینه های مناسب جهت بهره مندی اعضای علمی و اداری دانشگاه از خدمات رفاهی با عنایت به مصوبات قانونی و منابع مالی دانشگاه را فراهم نماید.

برخی وظایف اداره

  • پیگیری تامین و ارائه خدمات رفاهی کارکنان (بن غیرنقدی، وجه لباس، اردوهای مسافرتی و زیارتی و …)
  • تهیه و پیشنهاد طرحهای لازم خدمات رفاهی در جهت ارتقاء سطح انگیزش کارکنان و نظارت برحسن اجرای آنها
  • انجام امور اجرایی دبیرخانه شورای تسهیلات رفاهی 
  • تهیه و تدوین طرح های لازم به منظور رفاه کارکنان و خانواده آنها در چهارچوب سیاستهای سازمان
  • پیگیری تامین و ارائه خدمات رفاهی، تفریحی، درمانی، ورزشی و امثالهم برای کارکنان در چارچوب مقررات مربوطه
  • پیگیری و هماهنگی تنظیم و تمدید قراردادهای مرتبط با خدمات رفاهی و بیمه‌ای پرسنل با هماهنگی مسئولین مربوطه
  • ایجاد و به روز رسانی بانک اطلاعات بیمه های اشخاص اعضا
  • ثبت کلیه پرونده‌های بیمارستانی ، دریافت خسارت از بیمه و معرفی‌نامه‌ها در بانک مربوط به منظور استخراج و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات قراردادهای منعقد شده در پایان موعد آنها
  • پیگیری و هماهنگی امور رفاهی بیمه‌ای مربوط به بازنشستگان

مدير اداره

هومان شريفی

مدیر اداره خدمات رفاهی و توسعه سلامت سرمایه انسانی
داخلی 232
دکمه بازگشت به بالا