اعلام آمادگی همکاری بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ در حوزه اقتصاد و دیجیتال

سرپرست بنیاد توسعه و کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: بر اساس مأموریت‌های محوله، آمادگی همکاری و مشارکت با کلیه نهادهای مربوطه در راستای توسعه توانمندی و ارزش‌آفرینی دانشجویان و علاقه‌مندان در زمینه اقتصاد و دیجیتال را داریم.
 دکتر سهیل دادخواه گفت: بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ باهدف ایجاد بسـتر و زیرساخت‌های کارآفرینی و توسعه هسته‌های دانشجویی و فراهم‌کردن امکان کارآموزی، کارورزی و استقرار هسته‌های کسب‌وکار بـا همکاری دانشجویان و اساتید در رشته‌های مختلف دانشگاه در حال فعالیت است.

وی افزود: مرکز آموزش‌های تخصصی،۱۵ دپارتمان آموزشی و مهارتی، واحد آموزش و ارتقای پایه نظام‌مهندسی، واحد آموزش‌های ضمن خدمت و سازمانی، مرکز شتاب، نوآوری و شکوفایی، تأسیس مدرسه فریلنسری، واحد تولید محتوای الکترونیکی و هدایت شغلی و تحصیلی، واحد فضای کار اشتراکی و شبکه‌سازی و گسترش مخاطبان نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در بنیاد توسعه کسب‌وکار در حال انجام اجراست.
 سرپرست بنیاد توسعه و کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ افزود: همچنین برگزاری دو رویداد متفاوت «نخستین همایش فریلنسری با رویکرد اقتصاد دیجیتال» و «بزرگ‌ترین لیگ برنامه‌نویسی دانشجویی کشور «کد کاپ ۸» که با همکاری ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در دانشگاه علم و فرهنگ، نیز از تجربه‌های موفق همکاری بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه با معاونت علمی، بوده است.
 سهیل دادخواه در پایان تاکیدکرد: بنیاد توسعه کسب‌وکار بر اساس مأموریت‌های محوله، آمادگی همکاری و مشارکت با کلیه نهادهای مربوطه در راستای توسعه توانمندی و ارزش‌آفرینی دانشجویان و علاقه‌مندان در زمینه اقتصاد و دیجیتال که امری ضروری برای پرثمرتر شدن پروژه‌های ارزشمند این حوزه برای نسل جوان است، را دارد.

دکمه بازگشت به بالا