دومین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان بین‌المللی برگزار می‌شود: اعزام دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علم و فرهنگ

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علم و فرهنگ به دومین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان بین‌المللی که از ۲۸ تیرماه تا ۴ مردادماه ۱۴۰۳ در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر منوچهرجهانیان معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ با اعلام این خبر، گفت: دومین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان بین‌المللی با حضور بیش از هزار دانشجوی بین‌الملل از دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.
 وی افزود: از دانشگاه علم و فرهنگ کاروان سی‌نفره، در دو بخش پسران و دختران در قالب تیم‌های فوتسال (پسران)، والیبال (پسران)، آمادگی جسمانی (پسران)، دوومیدانی و شنای (دختران) در این مسابقات شرکت می‌کنند.
 گفتنی است، این مسابقات در ده رشته ورزشی، در دو بخش پسران و دختران به مدت یک هفته در اماکن مختلف ورزشی سطح شهر قزوین با شعار «ورزش زبان مشترک» برگزار می‌شود. همچنین علاوه بر رقابت‌های ورزشی، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه با برپایی نمایشگاه فرهنگ، آداب‌ورسوم کشورها، از ویژه‌برنامه‌های این رویداد بین‌المللی است.

دکمه بازگشت به بالا