زمان ثبت‏ نام و انتخاب واحد دوره تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۳ -۱۴۰۲ آغاز شد

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام کرد: ثبت‏ نام و انتخاب واحد دوره تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲، از امروز چهارشنبه ۰۴/۲۷/ ۱۴۰۳ تا پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ (سامانه گلستان) به‌صورت الکترونیکی (اینترنتی) انجام می‏شود.
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر مجید نجارزاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: دانشجویان دوره‎های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته سایر دانشگاه‏ها و مؤسسات آموزش عالی که متقاضی انتخاب واحد در دوره تابستان ۱۴۰۳ هستند، می‏توانند در روزهای چهارشنبه ۲۷ و پنجشنبه ۲۸ تیرماه دروس عمومی را در چارچوب مندرج در اطلاعیه بارگذاری شده در صفحه آموزش‏ سایت دانشگاه علم و فرهنگ اخذ کنند.
 ضمناً در صورت عدم بارگذاری نامه موافقت دانشگاه / مؤسسه مبدأ و ثبت‏نام (انتخاب واحد) از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) به نشانی edu.usc.ac.ir، می‏توانند نامه موافقت با میهمانی در دورۀ تابستان را به‌صورت حضوری، پس از ثبت در دبیرخانه، به آموزش دانشگاه ارائه و انتخاب واحد نمایند.
 یادآور می‏ شود، طول دوره از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ لغایت ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ است و تمامی کلاس‏ها از ساعت ۷ تا ۱۳ به‌صورت حضوری تشکیل می‏ شود. امتحانات پایان دوره تمامی دروس در بازه زمانی ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ تا ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا