انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و پژوهشکده بیمه

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و پژوهشکده بیمه با حضور دکتر مهدی باصولی رئیس دانشگاه و معاونان و دکتر محمد مهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه و هیئت همراه یکشنبه 31 تیرماه14030 در دانشگاه علم و فرهنگ به مدت دوسال منعقد شد.
دراین جلسه دکتر علی سعداله معاون پژوهش و فناوری، دکتر مجید نجارزاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و دکتر ابراهیم حاج خان میرزای صراف مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی و ارتباط با صنعت جامعه از دانشگاه علم و فرهنگ نیز حضور داشتند.
رئیس دانشگاه علم و فرهنگ درابتدای جلسه ضمن خوش آمد گویی و ابراز امیدواری از انعقاد این تفاهم نامه گفت: دانشگاه‌ علم و فرهنگ به عنوان برترین دانشگاه غیر دولتی کشور و همچنین وابسته به جهاددانشگاهی دارای پتانسیل علمی و فنی بسیار بالایی بوده و آمادگی همکاری با نهادها و سازمان‌های مختلف را دارد.
وی در ادامه با اشاره به سیاست‎‌ها و خط‌مشی‌های دانشگاه درخصوص اجرای تفاهم نامه نکاتی را عنوان کرد.
آمادگی برای همکاری با نهادهای علمی وجود دارد
رئیس پژوهشکده بیمه نیز در ادامه به تشریح و معرفی ظرفیت‌های پژوهشکده بیمه پرداخت و گفت: پس از گذشت چند دهه از فعالیت پژوهشکده بیمه، اکنون تمامی شرکت‌های بیمه زیر نظر این مجموعه فعالیت می کنند و این امر باعث ایجاد زمینه‌های لازم برای همکاری با نهادهای علمی مانند دانشگاه علم و فرهنگ می‌شود.
مسیر پژوهش‌های پژوهشگران و دانشجویان هموارتر می شود
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و فرهنگ نیز بااشاره به ظرفیت‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ خاطرنشان کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه مسیر پژوهش‌های پژوهشگران و دانشجویان این رشته را مهیا می کند.
راه‌اندازی مجدد رشته بیم سنجی در دانشگاه علم و فرهنگ با پیوست اشتغال و بورس دانشجویان
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن ابراز امیدواری نسبت به انعقاد این تفاهم نامه افزود: امیدواریم  با انعقاد این تفاهم‌نامه شاهد راه‌اندازی مجدد رشته بیم سنجی در دانشگاه علم و فرهنگ با پیوست اشتغال و بورس دانشجویان برتر باشیم.
همچنین مدیر کل دفتر همکاری های علمی و ارتباط باصنعت و جامعه  ه معرفی ظرفیت های همکاری های مشترک آموزشی و پژوهشی طرفین پرداخت.گفتنی است، بازدید از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های دانشگاه علم و فرهنگ نیز از دیگر بخش‌های این جلسه بود و در پایان به رسم یادبود هدیه‌ای از آثار دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ به رئیس پژوهشکده بیمه اهدا شد.
 

دکمه بازگشت به بالا