امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن روان‌شناسی ایران

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن روان‌شناسی ایران در راستای برگزاری دهمین کنگره انجمن روان‌شناسی ایران منعقد و امضا شد.
 مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن روان‌شناسی ایران در خصوص برگزاری دهمین کنگره انجمن روان‌شناسی ایران، با حضور دکتر مهدی باصولی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و دکتر حمید پورشریفی رئیس انجمن روان‌شناسی ایران، چهارشنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۳ در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
 دهمین کنگره انجمن روان‌شناسی ایران در دانشگاه علم و فرهنگ با حضور دکتر حمیدرضا حسن‌آبادی عضو هیئت‌مدیره انجمن روان‌شناسی ایران و عضو هیئت‌علمی دانشگاه خوارزمی به‌عنوان دبیر علمی و دکتر محسن کچویی رئیس دانشکده علوم‌انسانی دانشگاه علم و فرهنگ به‌عنوان دبیری اجرایی این کنگره در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ با محور اصلی «عصر روان‌شناسی دیجیتال: فرصت‌ها و چالش‌ها» برگزار می‌شود.
 گفتنی است، گرامیداشت زنده‌یاد دکتر سعید شاملو، بنیان‌گذار روان‌شناسی بالینی کشور و نیز از مؤسسان اصلی انجمن روان‌شناسی ایران بعد از انقلاب، از جمله اهداف این کنگره است. بیش ازاین‌قرار بود هم‌زمان با بیستمین سالگرد فراق این استاد، کنگره در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه برگزار شود؛ اما به دلیل تداخل این روزها با ایام امتحان دانشگاه‌ها، تاریخ برگزاری کنگره به بهمن‌ماه تغییر یافت.
 همچنین، اولین فراخوان دهمین کنگره انجمن روان‌شناسی ایران به‌زودی منتشر خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا