اطلاعیه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402

دانشجوی گرامی، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت، درخصوص امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، موارد زیر به اطلاع می‏ رسد:
*امتحانات پایانی طبق برنامه زمان‌بندی برای هر درس، در بازه زمانی ۷ لغایت ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.
*با توجه به احتمال تغییر ساعت برخی از امتحانات، لازم است دانشجویان عزیز قبل از شروع امتحانات پایانی، آخرین تغییرات برنامه زمان‏بندی امتحانات را از گزارش ۴۲۸ سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان)، مشاهده و طبق آن در آزمون پایانی شرکت نمایند.
*مشاهده روز و ساعت امتحانات پایان نیمسال جاری دانشجو (گزارش ۴۲۸) و صدور مجوز شرکت در آزمون پایانی، منوط به انجام تسویه حساب مالی دانشجو در نیمسال جاری است، لذا مؤکداً یادآور می‏شود دانشجویان عزیز در اسرع وقت نسبت به تسویه حساب مالی اقدام نمایند.
*بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، تمامی دروس با وضعیت محروم توسط استاد و یا غیبت در جلسه امتحان پایانی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد توسط اداره خدمات کامپیوتری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، حذف آموزشی می‏گردد. بنابراین عدم حضور دانشجو در جلسه امتحان پایانی، به منزله درخواست حذف آموزشی آن درس است.
*طبق مقررات، مشروطی دانشجو لحاظ خواهد شد و درس/ دروس نمره‏دار (حتی نمره صفر) قابل حذف نیست.

ضمن آرزوی حفظ سلامت اخلاقي در برگزاری امتحانات پایانی با همكاری شما دانشجويان عزيز، برخی از مقررات آيين‏ نامه انضباطی دانشجويان را یادآور می‏ شود:

*مبادله اطلاعات در جلسه امتحان:
      گيرنده اطلاعات: درج نمره ۰/۲۵در درس مربوط، توبيخ كتبي با درج در پرونده دانشجو
      فرستنده اطلاعات: دادن نمره ۰/۲۵ تعليقی، توبيخ كتبی با درج در پرونده دانشجو
 
*استفاده از شخص دیگری به جای خود در امتحان:
     دانشجوی اصلی: درج نمره ۰/۲۵در درس مربوط، يك تا دو نيمسال محروميت از تحصيل
     دانشجوی جايگزين: يك تا دو نيمسال محروميت از تحصيل
 
تذکر مهم: همراه داشتن هرگونه يادداشت یا وسیله غیر ضروری (موبایل، هندزفری، mp3 و …) در جلسه امتحان ممنوع است.
حداکثر زمان ثبت نهایی نمرات دانشجویان مقطع کارشناسی (قفل نمرات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه)
توسط اساتید محترم، ۱۰ روز پس از برگزاری هر امتحان است.

دکمه بازگشت به بالا