به مناسبت گرامیداشت روز روان‌شناس و مشاور: برپایی غرفه حس خوب

 به مناسبت گرامیداشت روز روان‌شناس و مشاور، غرفه ((حس خوب)) به همت مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری کانون همیاران سلامت روان و مشارکت دانشجویان انجمن علمی – دانشجویی روان‌شناسی این دانشگاه، ۹ اردیبهشت‌ماه در سرسرای اصلی دانشگاه برپا شد.
 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، برپایی غرفه ((حس خوب)) با طراحی و تهیه دو استند با عناوین ((امروز چه احساسی داری؟)) و ((اگر از زندگیت یک فیلم می‌ساختی اسمش چه بود؟)) مورد استقبال بی‌نظیر دانشجویان، اساتید و کارکنان قرار گرفت.
 دانشجویان روی استند ((امروز چه احساسی داری؟)) احساسات و هیجاناتی که در آن روز با خود داشتند یادداشت کردند و روی استند ((اگر از زندگیت یه فیلم می‌ساختی اسمش چه بود؟)) دانشجویان عناوین موردنظر خود را بر روی آن نوشتند.
 در کنار این دو استند، میز ((امروز حالت چطوره؟)) که شامل ۶ ظرف به نشانه ۳۶ هیجان اصلی با رنگ‌های مختلف قرار داده شده بود که در هرکدام دانشجویان متناسب بااحساس آن روز از ظرف‌ها، شکلات هیجانی خود را برمی‌داشتند. این کار علاوه بر کمک به بروز هیجان‌ها، باعث شناخت بیشتر نوع هیجان نیز می‌شد. گفتنی است، به سه نفر از دانشجویان که نظرات جالبی را نوشته بودند هدایایی تعلق می‌گیرد. همچنین در این راستا کارگاه‌هایی به مناسبت هفته خانواده در دانشگاه برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا