چهارمین پیش‌نشست تخصصی همایش دانشگاه حكمت بنيان و تمدن ساز به میزبانی دانشگاه امام صادق(ع)

چهارمین پیش‌نشست تخصصی «اولین همایش ملی نقش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی در تحول نظام آموزش عالی با تاکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن ساز»، 9 خرداد 1403 به میزبانی دفتر مطالعات و تحقیقات علمی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه امام صادق(ع)پردیس خواهران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، با توجه به مصوبه کمیته عملی همایش، چهارمین پیش‌نشست تخصصی همایش به صورت مجازی و حضوری در روز چهارشنبه مورخ 9 خرداد از ساعت 13 الی 15 برگزار خواهد شد.
در این نشست، دکتر صدیقه مهدوی کنی، دکتر رقیه السادات مومن و دکتر اکبر گلدسته در محور حکمرانی و ماموریت گرایی به ارایه سخنرانی می‌پردازند. شایان ذکر است این نشست به صورت زنده از طریق لینک https://skyroom.online/ch/isuw/webinar در دسترس علاقه مندان خواهد بود.
اولین همایش ملی نقش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی در تحول نظام آموزش عالی با تاکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن ساز در تاریخ 22 خرداد 1403 به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای همایش به نشانیwww.confreh.ir مراجعه نمایند.
اداره کل روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ

دکمه بازگشت به بالا