اطلاعیه مهم در خصوص دروس عملی نیمسال دوم سال تحصیلی 1405-1404

🕒 آخرین به روز رسانی این صفحه: 2 تیر 1405

 پیرو مصوبه جلسه شماره ۲۶۶ مورخ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ هیئت‌رئیسه محترم دانشگاه، در خصوص دروس عملی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴، موارد زیر به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند:

 
دانشجویان محترم درصورتی‌که مشکلی در گذراندن دروس عملی در نیمسال جاری داشتند، می‏ توانند درس موردنظر را بدون پرداخت هزینه، در نیمسال آتی (۱-۱۴۰۵ ) به‌صورت هم‏ نیاز مجدداً اخذ کنند. بدیهی است درس/دروس مذکور در نیمسال جاری با وضعیت «ناتمام» ثبت خواهد شد.

نکته: درصورتی‏که دانشجو در امتحان پایانی درس یا دروس عملی نیمسال جاری شرکت کند، استاد درس موظف به ثبت و اعلام نمره خواهد بود و در این صورت، امکان اخذ مجدد درس با شرایط فوق وجود نخواهد داشت.

دانشجویان متقاضی بهرمندی از این مصوبه لازم است درخواست خود را مبنی بر ثبت وضعیت ناتمام برای درس مورد نظر از طریق سامانه گلستان- پیشخوان خدمت- درخواست بررسی مشکلات آموزشی، حداکثر تا تاریخ 1405/04/12 ارسال نمایند.

دکمه بازگشت به بالا