در نشست علمی بررسی شد: دامنه کنشگری هنرمندان در عرصه‌های اجتماعی

نشست علمی «دامنه کنشگری هنرمندان در عرصه‌های اجتماعی» از سلسله نشست‌های علمی معاونت پژوهش و فناوری با همکاری گروه پژوهش هنر و مطالعات فرهنگی دانشکده هنر و معماری دانشگاه علم و فرهنگ دو‌شنبه 27آذرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، این نشست با حضور دکتر عباس نامجو، عضو هیات‌علمی گروه پژوهش هنر دانشگاه علم و فرهنگ و دبیر نشست، دکتر جواد علیمحمدی اردکانی عضو هیات‌علمی گروه نقاشی دانشگاه ، دکتر آرش حیدری عضو هیات‌علمی گروه مطالعات فرهنگی دانشگاه دکتر سعید اسدی پژوهشگر حوزه تئاتر و سینما، دکتر علی معظمی پژوهشگر حوزه فلسفه و جمعی از دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شد.
در این نشست سخنرانان به کنشگری و فعالیت‌های اجتماعی هنرمندان پیرامون رخدادهای روز جامعه اشاره داشتند. گفتنی است در ارتباط با میزان کنشگری و فعالیت‌های اجتماعی هنرمندان عباس نامجو از منظر رسانه، جواد علیمحمدی اردکانی از منظر هنرهای تجسمی، آرش حیدری از نگاه جامعه‌شناسی، سعید اسدی از منظر سینما و تئائر و علی معظمی با رویکرد فلسفه سیاسی به بحث و گفت‌وگو پرداختند.
دانشجویان و سخنرانان با پرسش و پاسخ در این زمینه نظرات خود را عنوان کردند ودر پایان معاونت پژوهش و فناوری از دکتر عباس نامجو، دکتر جواد علیمحمدی اردکانی، دکتر آرش حیدری، دکتر سعید اسدی، دکتر علی معظمی تقدیر کرد.

دکمه بازگشت به بالا