شماره سوم گاهنامه علمی – دانشجویی اهرم منتشر شد

شماره سوم گاهنامه علمی – دانشجویی اهرم به‌عنوان نشریه تخصصی انجمن علمی – دانشجویی مکانیک با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، خانه نشریات دانشجویی دانشگاه و به همت این انجمن منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، این شماره با مدیرمسوولی و سردبیری پارمیدا احدزاده به چاپ رسیده است و امیررضا انگوتی، امیرحسین باقری حاجی‌آقا، فائزه نیکراه، صبا کرمانی، مهلا زین‌العابدین، سارا شمشادی، پارمیدا احدزاده و علی بی‌باک هیئت تحریریه این شماره از نشریه دانشجویی اهرم هستند.
ویراستاری شماره سوم نشریه بر عهده الهه رضاقلی‌پور و طراحی جلد و صفحه بر عهده حمیدرضا پویان بوده است. محمدحسن حسین‌مردی و سیدیوسف سیدمحسنی طراحی لوگوی نشریه را برعهده داشته‌اند.
 پارمیدا احدزاده در سخن سردبیر ضمن بیان تاریخچه‌ای از نشریه، در خصوص کم و کیف مطالب این شماره از نشریه اهرم سخن گفته است.
 «هوش مصنوعی در مهندسی مکانیک» «تاریخچه و مسیر پیشرفت شرکت بنز»، «سوخت خودروها، به‌جز بنزین و گازوئیل»، «انتقال دارو با نانوذرات»، «یادگیری ماشین» و «عملیات‌های حرارتی» از موضوعات این شماره از نشریه اهرم است. علاقه‌مندان برای تهیه نشریه می‌توانند به معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در طبقه پنجم ساختمان فرهنگ مراجعه کنند.
 

دکمه بازگشت به بالا