برگزاری نشست گفتگوی سياسی و اجتماعی دانشجویی با حضور دکتر اسدالله بادامچيان

نشست گفتگوی سياسی و اجتماعی دانشجویی با حضور دکتر اسدالله بادامچيان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ چهارشنبه ۸ اسفند در سالن کنفرانس ساختمان علم دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در ابتدای این نشست که به صورت مجازی نیز پخش می‌شد، دکتر منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه برگزاری این نشست را در راستای توجه به فرمايشات مقام معظم رهبری در هرچه پرشورتركردن صحنه انتخابات پيش رو و فراهم‌كردن فضای تعامل بين دانشجويان و نخبگان دانست و از حضور دکتر اسدالله بادامچيان از چهره‌های سياسی مطرح كشور، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و دبيركل حزب مؤتلفه اسلامی برای این برنامه قدردانی کرد.
در ادامه، دکتر بادامچيان ضمن مقایسه شاخص‌های توسعه در قبل و پس از انقلاب اسلامی، چهارچوب کلی از فضای سیاسی و اجتماعی کشور را ترسیم کرد و تجلیاتی از روحیه استقلال‌خواهی و نفی نظام سلطه را بیان داشت.
در ادامه نشست، پرسش‌ و پاسخ دانشجویی با محوریت موضوعاتی چون انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شرایط کشور و منطقه، جایگاه کشور از منظر فرهنگی و گردشگری، مطالبات و خواسته‌های نسل جدید، راه‌کارهای رفع ناکارآمدی‌ها و بخشی مشکلات پیش‌رو و ویژگی‌های مجلس کارآمد و نمایندگان اثرگذار مطرح شد.
تقدیر از دکتر بادامچیان پایان‌بخش این نشست دانشجویی بود.

دکمه بازگشت به بالا