در دانشگاه علم و فرهنگ: کلاس مجردها برگزار شد

دومین جلسه از سیزدهمین سال پیاپی کلاس مجردها با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهاب مرادی روز یکشنبه ۱۳ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، این گردهمایی آموزشی و تربیتی با حضور دکتر منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و با استقبال گسترده دانشجویانی از دانشگاه‌های تهران و دانشگاه علم و فرهنگ با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، بسیج دانشجویی و مؤسسه زندگی برتر برگزار شد.
این کلاس با تلاوتی از سوره یاسین آغاز شد. دکتر منوچهر جهانیان معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در آغاز این برنامه با اشاره به اهداف حوزه فرهنگی در جهت ارتقای سلامت معنوی دانشجویان، اجرای این برنامه را برای رفع مسایل و مشکلات دانشجویان از منظر تعامل با خانواده و جامعه دانست و بیان داشت که این مجامع و گردهمایی تخصصی و جذاب آموزشی و تربیتی در حوزه فرهنگی دانشگاه ادامه خواهد داشت.
در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهاب مرادی، استاد حوزه خانواده و دین، ضمن سپاس از مسئولان دانشگاه برای همکاری در برگزاری این برنامه، به شیوه مرسوم برنامه کلاس مجردها مباحث اخلاقی و تربیتی مربوط به نسل جوان را مطرح کرد و در ضمن گفتگو با دانشجویان پسر و دختر حاضر در نشست، به پرسش‌ها و ابهامات آن‌ها پاسخ داده شد.
تقدیر از حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادی به‌واسطه فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی در میان دانشجویان و جوانان از سوی دانشگاه و عکس یادگاری شرکت‌کنندگان پایان‌بخش این برنامه بود. گفتنی است این برنامه طی هفته‌های آتی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و همچنین، گزارش مکتوب تفصیلی از این همایش تربیتی چاپ و منتشر خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا