برگزاری انتخابات شوراهای مرکزی انجمن‌های علمی و دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و هنری


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: انتخابات شورا‌های مرکزی انجمن های علمی و دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و هنری از روز شنبه ۱۴ مهر آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ادامه دارد.
دکتر منوچهر جهانیان افزود: پس از اعلام فراخوان این معاونت، دانشجویان داوطلب در انتخابات شورا‌های مرکزی انجمن های علمی و دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و هنری ثبت‌نام کردند و پس از بررسی سوابق دانشجویان و ارزیابی‌های مبتنی بر آیین‌نامه‌های مربوط به تشکل‌های دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اسامی نهایی داوطلبان این دوره برای شرکت در انتخابات مشخص شد.
وی افزود: این انتخابات مانند سال پیش بر بستر سامانه گلستان برگزار می شود و نظر به مشارکت هرچه‌بیشتر دانشجویان، مقرر شده است تا انتخابات بعد از حذف و اضافه دانشجویان از روز ۱۴ تا ۱۸ مهرماه برگزار شود.
دکتر جهانیان ضمن اشاره به تبلیغات دانشجویان در روز‌های پیش از انتخابات، افزود: دانشجویان داوطلب می‌توانند با استفاده از نمایشگر‌های دانشگاه و فضای مجازی، اهداف و برنامه‌های پیشنهادی را به‌صورت فردی یا در قالب ائتلاف با سایر نامزد‌ها اطلاع‌رسانی کنند.
دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره ۴۴۲۵۲۰۴۱ داخلی ۶۲۱ خانم ملک‌زاده، کارشناس اداره انجمنها و کانون‌ها تماس بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا