در نشست استانداردهای آموزش سازمانی مطرح شد: استانداردها مهم‌ترین ابزار حوزه مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها

نشست استانداردهای آموزش سازمانی» از سلسله نشست‌های علمی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با همکاری گروه علوم تربیتی- دانشکده علوم‌انسانی با حضور  مهندس امیرمهدی اعتباری- مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور نور، دکتر محمدعلی گودرزی- عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی و دبیر علمی نشست و جمعی از دانشجویان این دانشگاه پنج‌‌شنبه 9 آذرماه 1402 در سالن کنفرانس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، امیرمهدی اعتباری در خصوص تاریخچه توجه به موضوع استاندارد، اهمیت و ضرورت توجه به استانداردهای سازمانی و تحولاتی که سال‌های متمادی در حوزه طراحی استانداردها توسط سازمان بین‌المللی استاندارد یا (ایزو) از جمله دسته‌بندی انواع استانداردها در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی صورت گرفته، پرداخت.
وی ضمن با بیان اینکه در راستای فراهم کردن محیطی خوب برای منابع انسانی در سازمان‌ها باید بر رفتارها، صلاحیت‌ها و شرایط ورودی این افراد برنامه‌ریزی کنیم، افزود؛ می‌توانیم از ابزارهای مدیریت منابع انسانی از جمله استانداردها و آموزش کمک بگیریم.
 وی همچنین درباره تعریف صلاحیت نیروی انسانی که شامل دانش، مهارت و بینش است و معرفی برخی استانداردها در حوزه آموزش و کیفیت جامع نیروی انسانی، موضوع نیازسنجی آموزشی در قالب فرم‌های استاندارد و سازمان‌های مختلف نکاتی  عنوان کرد.
در پایان این نشست پرسش و پاسخ و بیان نظرات متخصصین مطرح شد و همچنین معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه از مهندس امیرمهدی اعتباری تقدیر کرد.

دکمه بازگشت به بالا