در نشست علمی فشن به مثابه کسب‌وکار مطرح شد: رسیدن به اهداف از طریق مربع شایستگی

«نشست علمی فشن به مثابه کسب‌وکار» از سلسله نشست‌های علمی معاونت پژوهش و فناوری با همکاری گروه طراحی پارچه و لباس دانشکده هنر و معماری دانشگاه علم و فرهنگ دو‌شنبه ۲۰ آذرماه در محل سالن سینما ۱ این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم وفرهنگ، نشست علمی فشن به مثابه کسب‌وکار با حضور دکتر فرشته کیاوش- مدیر گروه رشته طراحی پارچه و لباس دانشگاه علم و فرهنگ و دبیر نشست و عباس جهرمیان-مؤسس و مدیر آکادمی AFB و استقبال پرشور دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شد.

استفاده کاربردی از آموزش‌های دانشگاهی در فضای کسب‌وکار

عباس جهرمیان مؤسس و مدیر آکادمی AFB، با بیان اینکه اشتغال و فعالیت اثربخش و‌ سود‌آور در صنعت مد و پوشاک پس از دانش‌آموختگی، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها و چالش‌های فارغ‌التحصیلان رشته طراحی لباس و پارچه است،گفت: استفاده کاربردی از آموزش‌های دانشگاهی در فضای کسب‌و‌کار از یک‌سو و یافتن مسیر شغلی و به تحقق رساندن رؤیاهای فردی از سوی دیگر می تواند این دغدغه‌ها را از بین ببرد.وی افزود: در مربع شایستگی؛ دانش، مهارت و توانایی لازم است؛ همچنین نگرش و تفکر رکن اصلی و سه رکن قبلی را مدیریت می‌کند که با تفکر درست می‌توان به اهداف خود رسید. در پایان این نشست، از دکتر فرشته کیاوش و عباس جهرمیان از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تقدیر شد.

دکمه بازگشت به بالا