در نشست علمی ورکشاپ حجم و خوشنویسی مطرح شد: نمایش هویت ملی و ایرانی با خلق کارهای گرافیکی

«نشست علمی ورکشاپ حجم و خوشنویسی» از سلسله نشست‌های علمی معاونت پژوهش و فناوری و گروه صنایع دستی دانشکده هنر و معماری دانشگاه علم و فرهنگ روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ در حیاط ساختمان جدید دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روبط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ،  این نشست با حضور دکتر شهره فضل وزیری، مدیر گروه رشته صنایع دستی دانشگاه علم و فرهنگ و دبیر نشست؛ استاد درجه۱هنری اسمعیل رضا محمدی، مجسمه‌ساز و طراح؛ استاد درجه۱ هنری حامد توسلی، خوشنویس و برجسته این رشته و جمعی از دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شد.
استاد رضامحمدی در ابتدای ورکشاپ گفت: دانشجویان در کارهای گرافیکی و صنایع دستی هر کاری را که خلق می‌کنند، باید هویت ایرانی داشته باشد تا در مرزهای خارج از ایران هم به عنوان هویت ملی و ایرانی شناخته شود.
وی افزود: مغز، چشم و دست‌ مکمل هم هستند و اگر با هم به خوبی کار کنند کار هنری‌ خروجی خوبی دارد.
در پایان ورکشاپ، اساتید به پرسش های دانشجویان پاسخ داده و نظرات خود را عنواان کردند،همچنین از اسمعیل رضامحمدی، حامد توسلی و دکتر شهره فضل وزیری از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تقدیر شد.
گفتنی است، ورکشاپ حجم و خوشنویسی در موضوعی خاص بین دانشجویان اشتراک گذاشته شد و طرح‌های منتخب انتخاب شدند. گفتنی است که اسامی افراد برتر این رشته به زودی اعلام می شود.

دکمه بازگشت به بالا