نشست علمی مقدمه‌ای بر کهن الگوها برگزار شد

«نشست علمی مقدمه‌ای بر کهن الگوها» از سلسله نشست‌های علمی معاونت پژوهش و فناوری و گروه ارشد طراحی پارچه و لباس دانشکده هنر و معماری دانشگاه علم و فرهنگ روز سه‌شنبه 21آذر1402 در سالن دکتر کاظمی آشتیانی این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، این نشست با حضور دکتر فرشته کیاوش، مدیر گروه ارشد رشته طراحی پارچه و لباس دانشگاه علم و فرهنگ و دبیر نشست؛ دکتر شهریار شفیعی، دکترای بازاریابی و برندسازی و مدیر عامل گروه مشاورین برند تک و رئیس هیأت علمی آکادمی برند ایران و جمعی از دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شد.
شهریار شفیعی مدیرعامل گروه مشاورین برند تک با تعریفی از برند و ابزار تشکیل‌دهنده برند، درباره تمایز ماندگاری برند نزد مشتریان بحث و گفت‌وگو کرد.

وی بااشاره به چگونگی ساخت، ایجاد و انتقال هویت برند، درباره مکانیزم‌های اصلی و واسطه‌های دوگانگی (انسان و غیرانسان) در انتقال هویت توضیح داد و سرعت بالا در انتقال شخصیت را در اسطوره‌ها معرفی کرد.
در پایان نشست، پرسشهایی از سوی دانشجویان مطرح و متخصصین به آنها پاسخ دادند، همچنین معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه از دکتر فرشته کیاوش و دکتر شهریار شفیعی تقدیرکرد.

دکمه بازگشت به بالا