در نشست علمی بررسی شد: ضرورت سواد بصری در دیزاین

نشست علمی «ضرورت سواد بصری در دیزاین» از سلسله نشست‌های علمی معاونت پژوهش و فناوری با همکاری گروه ارتباط تصویری دانشکده هنر و معماری دانشگاه علم و فرهنگ، چهار‌شنبه 29 آذر ماه در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، این نشست با حضور دکتر زهرا حسین‌نژاد، عضو هیات‌علمی دانشگاه علم و فرهنگ و رئیس انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران؛ دکتر فؤاد نجم‌الدین، عضو هیات‌علمی و مدیر گروه رشته ارتباط تصویری دانشگاه علم و فرهنگ؛ دکتر ندا تولایی، محقق و مدرس دانشگاه و جمعی از دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه به صورت حضوری و برخط برگزار شد.
زهرا حسین‌نژاد در ابتدا با اشاره به مفهوم سواد در علم، به ضرورت سواد بصری پرداخت. در ادامه نشست ندا تولایی به مفهوم و جایگاه دیزاین و تبلیغات در دنیای معاصر اشاره کرد و  فؤاد نجم‌الدین درباره چگونگی بازتاب سواد بصری مواردی  را مطرح کرد و همچنین  در انتها ریسک‌های موجود در سواد بصری را معرفی و تحلیل کرد.
در پایان نشست نیز پس از بررسی و تحلیل نمونه‌های مطالعاتی، متخصصان به سوالات دانشجویان پاسخ دادند و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علم و فرهنگ از اساتید تقدیر کرد.
 

دکمه بازگشت به بالا