در نشست علمی بررسی شد: ضرورت استفاده از فضاهای زیرسطحی شهری

نشست علمی «ضرورت استفاده از فضاهای زیرسطحی شهری» از سلسله نشست‌های علمی معاونت پژوهش و فناوری و گروه مهندسی عمران و مهندسی معماری دانشکده هنر و معماری دانشگاه علم و فرهنگ دو‌شنبه 4 دی ماه در سالن سینما1 دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، این نشست با حضور دکتر علی مشهدی مدیر گروه مهندسی معماری دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان دبیرنشست، دکتر مهران علی‌الحسابی دانشیار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت؛ دکتر محمد انام‌پور عضو هیات‌مدیره مهندسین مشاور فجر توسعه و جمعی از دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شد.
مهران علی‌الحسابی با بیان مبانی نظری فضاهای زیرسطحی شهری به نقش فضاهای زیرسطحی در حل مشکلات و مسائل شهری اشاره کرد. سپس با ارائه نقاط قوت و ضعف استفاده از فضاهای زیرسطحی در شهر در این زمینه توضیحاتی داد.
 محمد انام‌پور در ادامه با ارائه تجارب موفق ملی و بین‌المللی با ذکر مثال به طرح راهبردی فضاهای زیرسطحی شهر تهران نیز اشاره کرد.
در پایان، پس از پرسش و پاسخ و تبادل نظر میان شرکت‌‌کنندگان و متخصصین حاضر در نشست، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه از دکتر علی مشهدی، دکتر مهران علی‌الحسابی و دکتر محمد انام‌پور تقدیر کرد.

دکمه بازگشت به بالا