کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ

دانشجویان نوورود  |  معرفی دانشگاه  |  ثبت نام  |  راهنما  اخبار  رشته ها |   ارتباط با دانشگاه

دانشگاه علم و فرهنگ در حال حاضر دارای ۶ دانشکده تخصصی است؛ دانشکده‌ فنی و مهندسی، دانشکده هنر و معماری، دانشکده علوم انسانی، دانشکده حقوق، دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی و دانشکده گردشگری در بیش از ۹۰ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجو می‌پذیرند. این دانشگاه دارای قریب به ۹۰۰۰ دانشجوی آقا و خانم در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی است.

در حال حاضر و بر مبنای اطلاعات سامانه HES وزارت علوم، قریب به 120 عضو هیات علمی در دانشگاه علم و فرهنگ مشغول فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی هستند. به غیر از این تعداد اعضای هیأت علمی، دانشگاه در امر تدریس از ظرفیت‌های اساتید خوش‌نام و دانش‌آموخته مقاطع دکتری تخصصی سایر دانشگاه‌های کشور نیز به صورت مدعو استفاده می‌کند.

نحوه ثبت نام

با سلام و عرض تبریک؛
به اطلاع پذیرفته ‏شدگان محترم می‌‏رساند پذیرش و ثبت‏‌نام شامل۲ مرحله زیر از روز دوشنبه 23 مهر ماه آغاز می شود. انجام هر دو مرحله الزامی است

مرحل اول:

براى ورود به وب سايت دانشگاه علم وفرهنگ به آدرس usc.ac.ir از مرورگر Internet Explorer يا Google Chrome  استفاده نموده، سپس به ترتيب، اقدامات زير را انجام دهيد:

 الف) تکمیل اطلاعات

1- مراجعه به منوی “خدمات برخط” وبسایت دانشگاه (usc.ac.ir) و کلیک بر روی سامانه جامع آموزشى دانشگاه (سامانه گلستان) و يا مستقیما ورود به سامانه گلستان از طريق آدرس http://edu.usc.ac.ir

2- ورود به سيستم

3- وارد کردن شناسه کاربری و گذر واژه به صورت زیر:

     شناسه كاربرى= به ابتدای کد ملی 10 رقمی خود عبارت us03100 اضافه نمایید. مثال: us031005173190101

     گذر واژہ = کد ملی (دہ رقمی)

4- پس از ورود به سامانه برای ثبت‏ نام و بارگذاری مدارک، به شرح زیر اقدام نمایید:

    *در صفحه پذیرش غیرحضوری دانشجویان نو ورود، مراحل پذیرش به ترتیب زیر انجام شود (با کلیک بر روی کلمه انتخاب در هر ردیف، صفحه مربوطه باز می‌‏شود. در این بخش لازم است اطلاعات تکمیل شود و در پایین صفحه با تغییر فیلد ”خیر” به ”بله” دکمه اعمال تغییرات را کلیک نمایید).
    *ردیف‏‌هایی که در هنگام بازکردن در زیر صفحه با نوار قرمز پیغام «اجازه دسترسی به این مکان برای شما وجود ندارد» ظاهر می‌‏شود، نیازی به تکمیل ندارد.
    *در مرحله مربوط به ارسال مدارک، مدارک درخواستی زیر را با فرمت jpeg به اندازه ۸۰۰*۶۰۰ پیکسل(با حجم کمتراز ۳۰۰ کیلوبایت) ارسال نمایید.

5- واريز شهريه (طبق تعريف سامانه)

6- چاپ گواهی پذیرش غير حضورى. يادآور مى شود همراه داشتن تصوير گواهى پذيرش غير حضورى براى تشكيل پرونده الزامی است.

ب) تکمیل فرم اطلاعات دانشجویی – فرهنگی

 * پذیرفته‏ شدگان محترم پس از انجام ثبت ‏نام غیرحضوری، لازم است فرم‏ الکترونیکی علاقه یابی علمی، فرهنگی و هنری دانشجویان را تکمیل نمایند.
*با عنایت به دستورالعمل اجرایی طرح پایش سلامت روان دانشجویان – مصوب سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری – تمامی پذیرفته‏ شدگان محترم موظفند حداکثر تا 30 آبان‏ماه ۱۴۰۳، با مراجعه به سامانه سجاد به نشانی: https://portal.saorg.ir نسبت به تکمیل پرسشنامه سلامت روان اقدام و کد پیگیری را به‌ایمیل info.clinic@usc.ac.ir ارسال نمایند.

* توجه مهم: مجوز انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی، منوط به تکمیل پرسشنامه سلامت و ارسال کدپیگیری است.

مرحل دوم:  مراجعه حضوری به دانشگاه برای تحویل مدارک و تشکیل پروندە


پذیرفته ‏شدگان محترم، برای ارائه مدارک زیر و تشکیل پرونده لازم است در تاریخ و ساعتی که در ذیل گواهی پذیرش غیرحضوری درج گردیده است، به دانشگاه مراجعه نمایند.

1- اصل مدرک یا گواهی موقت مقطع قبلی (پیش ‏دانشگاهی یا دوره دوم متوسطه‏ که طبق ضوابط تا تاریخ مقرر اخذ شده است)

2- اصل شناسنامه

3- اصل كارت ملى

4- اصل كارت پايان خدمت يا معافيت دائم (مخصوص برادران واجد شرايط)

5- گواهی پذیرش غير حضورى

6- اصل فرم تعهد (خلاصه مقررات آموزشی و مرامنامه انضباطی)

نکات مهم:
* مسئولیت درخواست تأییدیه تحصیلی مقطع قبلی از سامانه تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس emt.medu.ir و ثبت کدرهگیری در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) و نیز بارگذاری کامل مدارک با شخص دانشجو است.

* تأکید می‌‏شود پذیرفته‏ شدگان محترم، بارگذاری مدارک و پرداخت شهریه (مرحله اول پذیرش و ثبت‏نام) را به صورت غیرحضوری انجام دهند و صرفاً برای انجام مرحله دوم (تشکیل پرونده آموزشی)، در تاریخ و ساعتی که در انتهای صفحه ثبت‏ نام غیرحضوری درج گردیده است، به دانشگاه مراجعه کنند.

*برای مشاهده راهنمای تصویری مراحل ثبت‏نام غیرحضوری،  اینجا کلیک نمایید.

*برای دریافت پاسخ برخی سؤالات متداول، اینجا کلیک نمایید.

* پس از انجام ثبت‏ نام حضوری و دریافت شماره دانشجویی از طریق پیامک، اطلاعیه زمان و نحوه تشکیل کلاس‏‌های نیمسال اول دانشجویان نو ورود دوره کارشناسی مندرج در سایت دانشگاه به نشانی usc.ac.ir را به دقت مطالعه کنید.

نشانی دانشگاه: تهران، بلوار شهید اشرفی اصفهانی، پایین ‏تر از پل شهید همت، روبروی تیراژه، خیابان قموشی، خیابان هما، دانشگاه علم و فرهنگ

لیست رشته های کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰4-۱۴۰3 دانشگاه علم و فرهنگ

“دانشکده علوم گردشگری”

“دانشکده حقوق”

“دانشکده علوم و فناوری های نوین زیستی”

ارتباط با دانشگاه

آدرس:بلوار اشرفی اصفهانی – نرسیده به پل اتوبان همت – خیابان شهید قموشی – خیابان هما – دانشگاه علم و فرهنگ؛ صندوق پستی:‌ 871-۱۳۱۴۵؛ کدپستی: ۱۴۶۱۹۶۸۱۵

شماره تماس :

شماره دانشگاه: 44252041-021، 44238171-021

 

** جهت تماس با واحد مورد نظر ابتدا شماره تلفن گویا دانشگاه را شماره گیری نمایید، بعد از شنیدن صدای گویا، شماره داخلی را وارد نمایید. جهت مشاهده شماره های داخلی کلیک نمایید.

راه های ارتباطی رسمی دانشگاه :

info@usc.ac.ir

uscnewsline@

uscnewsline@

uscnewsline@

usc.ac.official

 aparat.com/usc

دکمه بازگشت به بالا