معرفی دستاوردهای پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، بنیاد توسعه کسب و کار و دفتر همکاری های بین الملل دانشگاه علم و فرهنگ(۱۴۰۳-۱۴۰۲)

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

دانشگاه علم و فرهنگ؛ برترین دانشگاه غیردولتی کشور؛ با نزدیک به ۹ هزار دانشجو در دانشکده‌های فنی و مهندسی، هنر و معماری، علوم انسانی، حقوق، علوم گردشگری و علوم و فناوری‌های نوین زیستی در ۹۹ رشته تحصیلی فعال است و فضای مناسب و کارآمدی برای کسب مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای و دانش و تکنولوژی روز محسوب می‌شود. دانشجویان این دانشگاه در لیست برترین‌های المپیاد علمی و برنامه‌های فرهنگی دانشجویی کشور جای گرفته و درصد قابل توجهی از دانشجویان در رشته‌های مختلف رتبه‌های تک رقمی و برتر کنکور کارشناسی ارشد و دکتری را به خود اختصاص می‌دهند. دانش‌آموختگان دانشگاه در بخش‌های مختلف صنعت و خدمات در جامعه جذب شده و خانواده بزرگی از فعالان اقتصادی و صنعتی تأثیر گذار را در کشور شکل داده‌اند.
رویکرد کلی دانشگاه علم و فرهنگ از طریق تأسیس بنیاد توسعه کسب و‌ کار ایجاد بستر برای توسعه ظرفیت‌های کارآفرینی در دانشجویان، نوآوری و ارائه آموزش‌های نوین، اشتغال‌، توسعه تکنولوژی و خلق ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی در فرآیند آموزش است.
دانشجویان و استادان این دانشگاه در پژوهشگاه رویان و سایر پژوهشگاه‌های جهاد دانشگاهی در شکل‌گیری یافته‌های نوین علمی در حوزه های علوم زیستی، صنعتی، علوم انسانی، علوم گردشگری و هنر و معماری مشارکت دارند. دانشجویان رشته‌های هنر نقش چشمگیری در رویدادهای علمی، فرهنگی و هنری کشور دارند و نام جمعی از استادان دانشگاه در میان فهرست ۱درصد یا ۲درصد دانشمند برتر جهان دیده می‌شود. دفترهمکاری های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ هم‌اکنون فعال است و به آموزش جمعی از دانشجویان بین المللی می‌پردازد.

دکمه بازگشت به بالا