کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی اختراعات رومانی توسط دانش‌آموخته دانشگاه علم و فرهنگ

مهندس احسان مهدوی مجد دانش آموخته دانشگاه علم و فرهنگ موفق به کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی خلاقیت و اختراعات رومانی شد.
مهندس احسان مهدوی مجد دانش آموخته رشته مهندسی مکانیک دانشگاه علم و فرهنگ با ارائه اختراع دستگاه تسکین دهنده غیرتهاجمی علائم عارضه خارپاشنه پا (Non-invasive relief device for the symptoms of calcaneal spur) در زمینه پزشکی موفق به کسب مدال نقره این مسابقات و همچنین عضویت رسمی در فدراسیون جهانی مخترعین در ژنو سوئیس (IFIA) شد.
این اختراع برای درمان مؤثر خارپاشنه یا التهاب پرده کف پا و کاهش درد‌های مرتبط با آن طراحی شده است. این اختراع پیشرفته از ترکیبی منحصر به فرد از چند روش درمانی ساخته شده است؛ علاوه بر این، این دستگاه دارای یک سیستم نظارتی یا‌مانیتورینگ است که روند پیشرفت بیمار را دنبال کرده و از رسیدن به نتایج بهینه اطمینان حاصل می‌کند.
گفتنی است، رویداد اروپایی Euroinvent یکی از معتبرترین رویداد‌های علوم اختراعات و تحقیقات نوآورانه در کشور رومانی است. شانزدهمین دوره نمایشگاه خلاقیت و نوآوری Euroinvent در تاریخ ۶ الی ۸ ژوئن ۲۰۲۴ در شهر یاش با حضور بیش از ۴۰۰ طرح و از بیش از ۳۰ کشور دنیا و با حمایت انجمن مخترعان رومانیایی، Europe Direct Iasi، دانشگاه Gheorghe Asachi از Iasi و Alexandru Ioan Cuza University of Iasi، فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA)، سازمان جهانی مالکیت معنوی اختراعات جهان Wiipa برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا