نيمسال اول سال تحصيلي 1404- 1403: اطلاعيه مهم انتخاب واحد مقدماتی(پیش ثبت ‏نام) دانشجويان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته 

 
 به ‏منظور بهبود برنامه‏ ریزی درسی نیمسال آینده، انتخاب واحد مقدماتی (پیش ثبت‌نام)، به‌عنوان مرحله نخست ثبت ‏نام نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از روز شنبه ۵ تا چهارشنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سیستم گلستان) انجام خواهد شد و شرکت در آن برای تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) الزامی است.
امید است دانشجویان محترم، با عنایت به نکات مهم زیر، مدیران محترم گروه ‏های آموزشی را برای برنامه‏ ریزی درسی شایسته، یاری کنند.
 ۱- ضرورت دارد دانشجویان محترم در زمان مقرر برای پیش ثبت‌نام به سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) مراجعه و فهرست دروس پیشنهادی را از طریق گزارش ۵۱ مشاهده کنند و ضمن رعایت پیش‏ نیازی دروس، انتخاب واحد مقدماتی خود را انجام دهند.
 ۲- یکی از معیارهای برنامه ‏ریزی درسی نیمسال آینده، نتایج حاصل از انجام پیش ثبت‌نام دانشجویان است، بنابراین اولویت انتخاب واحد در هر درس در ثبت‏ نام اصلی (طبق تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳) با دانشجویانی است که در همان درس پیش ثبت‌نام کرده باشند. به عبارتی چنانچه دانشجویی برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ متقاضی درسی باشد، اما در آن درس پیش ثبت‌نام نکرده باشد، فقط در صورت وجود ظرفیت و در آخرین روز ثبت‏ نام می‏ تواند آن درس را انتخاب کند.
 ۳- برای اخذ دروس عملی (تربیت‌بدنی، کارگاهی، آزمایشگاهی و…) در ثبت‏ نام اصلی، لازم است این دروس در ثبت ‏نام مقدماتی انتخاب شوند.
 ۴- تبعات ناشی از عدم انجام پیش ثبت‌نام (از جمله عدم امکان اخذ واحد و تکمیل ‏شدن ظرفیت کلاس‏ها)، به عهده شخص دانشجو بوده و هیچ‏گونه عذری پذیرفته نخواهد بود. بدیهی است برای این دانشجویان، هیچ افزایش ظرفیت خاص و فوق‏ العاده ‏ای انجام نمی ‏شود؛ بنابراین تأکید می‏ شود دانشجویان نیمسال آخر (در شرف دانش‏ آموختگی) نیز در پیش ثبت‌نام شرکت کنند.
 
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
 ۲۳/۰۲/۱۴۰۳

دکمه بازگشت به بالا