نخستین جشنواره ملی حقوق‌خوانان هنرمند برگزار شد

 نخستین جشنواره حقوق‌خوانان هنرمند به همت انجمن علمی – دانشجویی مطالعات میان‌رشته‌ای حقوق یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، این جشنواره ملی به‌عنوان نخستین در میان جامعه حقوقی و فرهنگی کشور با حضور مسئولان دانشگاه، هنرمندان، کارشناسان و استادان حوزه حقوق برگزار شد.
 این جشنواره با گزارش امیرعلی مرآتی، دبیر انجمن علمی و دانشجویی مطالعات بین‌رشته‌ای حقوق آغاز شد و در پانل‌های تخصصی این جشنواره، دکتر محمد فرجی عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر مجید نجارزاده مدیرگروه حقوق عمومی و معاون آموزشی دانشگاه، دکتر امین تویسرکانی قاضی و مدرس دانشگاه سخنرانی داشتند و در قالب جلسات پرسش‌وپاسخ با دانشجویان به گفتگو نشستند.
 همچنین در این جشنواره از بیش از چهل اثر و اجرای برگزیده هنری که تماماً توسط دانشجویان حقوق دانشگاه‌های سراسر کشور اجرا شده بود، رونمایی شد. داوری ۲۶ تئاتر رسیده به جشنواره و اجرای تئاتر «عصیان» و «اضلاع یک مربع برابر نیست» به ترتیب به کارگردانی امیررضا علی‌پور و ستایش جنیدی؛ اجراهای موسیقی؛ اکران مستند «نظر شما چیست»؛ نمایشنامه‌خوانی و خواندن داستان کوتاه ازجمله بخش‌های این جشنواره بود.
 گفتنی است، اختتامیه این جشنواره با حضور دکتر مهدی باصولی رئیس دانشگاه، حجه‌الاسلام‌والمسلمین عبدی مقدم نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در شورای فرهنگی دانشگاه، معاونان فرهنگی، آموزشی و پشتیبانی، اساتید و مدرسان گروه حقوق و سایر مسئولان و مدیران برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا