برگزاری اردوی فرهنگی و معرفتی به مقصد مشهد مقدس

هم‌زمان با عید سعید قربان و عید ولایت، اردوی فرهنگی و معرفتی دانشجویان علم و فرهنگ به مقصد مشهد مقدس توسط کانون فرهنگی و هنری پرتو مهر به مدت چهار روز از ۲۶ تا ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، دانشجویان حاضر در این اردوی فرهنگی و معرفتی، ضمن زیارت بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (علیه‌السلام) از دیگر اماکن فرهنگی شهر مشهد دیدن کردند. حضور مشتاقانه دانشجویان در مراسم دعای عرفه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم امام رضا (ع) و نماز عید قربان از بخش‌های معنوی این اردوی دانشجویی بود. حضور دانشجویان در گشت حرم‌گردی در قالب طرح هشت‌بهشت آستان قدس رضوی و مراسم زیارت امین‌الله در محل دارالهدایه حرم مطهر از بخش‌های دیگر این برنامه بود که با استقبال دانشجویان مواجه شد.
 همچنین زیارت و بازدید از بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی ازجمله بهشت ثامن و صحن‌ها و رواق‌های حرم و موزه‌های آستان قدس و نیز اماکن فرهنگی و گردشگری شهر مشهد مانند مجموعه فرهنگی باغ آرامگاه فردوسی در توس، بوستان کوه سنگی و بازار سنتی ازجمله دیگر برنامه‌های این اردوی فرهنگی بود.
 گفتنی است، مسابقه فرهنگی چندمرحله‌ای بین دانشجویان شرکت‌کننده در اردو برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد. همچنین، دانشجویان یک وعده صبحانه مهمان امام رضا (ع) در مهمان‌سرای حرم رضوی بودند.

دکمه بازگشت به بالا