در بنیاد توسعه کسبوکار: آغاز دوره تخصصی کارآموزی دیجیتال مارکتینگ با رویکرد پروژه محور

آخرین به روزرسانی 17 تیر 1404
نخستین جلسه دوره تخصصی کارآموزی دیجیتال مارکتینگ با رویکردی پروژه محور، با حضور جمعی از دانشجویان و علاقهمندان به حوزه بازاریابی دیجیتال در بنیاد توسعه کسبوکار دانشگاه علم و فرهنگ، دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴ برگزار شد.
این دوره باهدف توانمندسازی نسل جدید برای ورود به بازار کار واقعی طراحی شده و شرکتکنندگان ضمن فراگیری جدیدترین مفاهیم و تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ، بهصورت گروهی روی پروژهها و چالشهای واقعی کار خواهند کرد.
در ابتدای این نشست، دکتر سهیل دادخواه رئیس بنیاد توسعه کسبوکار دانشگاه علم و فرهنگ، با تأکید بر ضرورت توسعه مهارتهای عملی، تجربه واقعی، تعهد و پشتکار» اظهار کرد: هدف بنیاد، تزریق نیروی جوان، ماهر و خلاق به بازار کار و ایجاد ارزش واقعی برای جامعه و اقتصاد است.
وی افزود: این دوره فرصتی است تا دانشآموختگان نه صرفاً برای دریافت یک گواهینامه، بلکه برای کسب توانمندی در حل مسائل واقعی و ایفای نقش مؤثر در پروژههای دیجیتال مارکتینگ آماده شوند. منتظر خروجیهای شایسته از شما هستیم.
دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ بنیاد توسعه کسبوکار با تمرکز بر آموزش کاربردی و پروژه محور، موضوعاتی چون تولید محتوا، مدیریت شبکههای اجتماعی، طراحی وبسایت، برندینگ، طراحی و اجرای کمپینهای دیجیتال، تحلیل داده و اجرای پروژههای واقعی را پوشش میدهد.
در این برنامه، کارآموزان بهصورت گروهی و در کنار مدرسین و مربیان باتجربه، پروژههای عملی را اجرا میکنند تا آمادگی لازم برای حضور مؤثر در بازار کار دیجیتال را کسب کنند.