با محوریت برندسازی: رویداد دیجیتال مارکترشو در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد
رویداد دیجیتال مارکترشو با محوریت برندسازی و روشهای فروش ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن همایشهای بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزارشد.
محورهای اصلی این رویداد موضوعاتی مانند تأثیر کمپینهای تبلیغات دیجیتالی بر برندسازی مجموعهها، تحلیل دادهها در دیجیتال مارکتینگ، روشهای فروش آنلاین و تأثیر آن در جذب مخاطب بود.
در این رویداد به تعاریفی از کمیپینهای تبلیغاتی که مجموعهای از تبلیغات برنامهریزی شده و پیامی یکسان را برای دستیابی به هدفی خاص به دست مخاطبان هدف میرساند، اشاره شد. همچنین افزایش آگاهی از برند و روشهای افزایش فروش، دیجیتال برندینگ و روش تحلیل دادههای این حوزه، روشهای نو در فروش آنلاین و تکنیکها و روشهای جذب مخاطب از موضوعات دیگر آموزش داده شده در این رویداد بود.
رویداد دیجیتال مارکترشو با سخنرانی چهرههای آشنا و متخصص ازجمله مسعود کاویانی- تحلیلگر اَرشد داده در فیلیمو و آپارات، امیرحسین صالح- مدیر ارتباطات و بازاریابی شرکت همراه اول، محمدرضا شیخبهایی- بنیانگذار و رئیس هیات مدیره سامانه جامع راهکارهای فروش مپسل، حمید رضا محمودی- مدیر عامل آژانس فست کلیک به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ به صورت رایگان برگزار شد.