به همت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ: دومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز برگزار می شود

دومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز با هدف تبیین فعالیت‌های گردشگری منطبق با معیارهای محیط‌زیست  23تا 25 بهمن ماه به همت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، دومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز به عنوان اقدامی مشترک از سوی دانشکده گردشگری و شتاب دهنده فاخر بوم دانشگاه علم و فرهنگ، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان توسعه تجارت ایران با هدف تبیین فعالیت‌های گردشگری منطبق با معیارهای محیط‌زیست یا حوزه سبز، در سالن سبز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم همزمان با اولین روز برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با سخنرانی صاحب نظران و مقامات این حوزه،دوشنبه ۲۳ بهمن ماه از ساعت ۱۱ در سالن سبز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز می‌شود و با برپایی پنل تخصصی بازاریابی و صادرات خدمات گردشگری با محوریت گردشگری سبز از دیگر برنامه های این رویداد است.
همچنین برنامه‌های روز دوم و سوم سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز که در حاشیه نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار می شود، به شرح زیر است؛
برگزاری پنل‌های تخصصی کارآفرینی گردشگری خوراک ایران، آینده‌پژوهی گردشگری سلامت ایران، کارگاه آشنایی با ارزش‌های محیط‌زیست در کلان شهر شیراز از دیدگاه تورگردانان، پنل فناوری‌های سبز و ارتباطات در گردشگری، سرمایه‌گذاری های سبز در گردشگری .
گفتنی است، در رویداد سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز تلاش شده است تا خدمات گردشگری پایدار، سازگار با محیط‌زیست و تقویت مسئولیت اجتماعی با دعوت از اندیشمندان، متخصصین، تشکل‌های علمی، صنفی و پژوهشگران متخصص این حوزه تبیین و آخرین مباحث علمی و جهانی مرتبط مورد بررسی قرار گیرد. همچنین مراسم اختتامیه این رویداد، 25بهمن ماه برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا