تقدیر از انجمن علمی و دانشجویی میکروبیولوژی دانشگاه علم و فرهنگ در دومین دوره مسابقه ملی و مسئله‌محور «راهی شو»

در دومین دوره مسابقه ملی و مسئله‌محور «راهی شو» که با حضور دکتر محمد مخبر، مشاور ویژه مقام معظم رهبری؛ دکتر حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان و نزدیک به هزار جوان نخبه به‌صورت حضوری و ۱۱هزار نفر به‌صورت آنلاین در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد، از انجمن علمی و دانشجویی میکروبیولوژی دانشگاه علم و فرهنگ تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در افتتاحیه دومین دوره مسابقه ملی و مسئله‌محور «راهی شو» که با شعار «امروز راهی شو تا خودت فردا راهت رو بسازی!» برگزار شد، از اعضای انجمن علمی و دانشجویی میکروبیولوژی دانشگاه علم و فرهنگ، متشکل از مهدی وظیفه (دبیر شورا)، هدیه‌السادات لواسانی، ساقی مؤسسی و مبینا رهبری به‌عنوان انجمن شایسته تقدیر قدردانی شده و لوح و تندیس جشنواره توسط این انجمن از میان بیش از 300 انجمن و تشکل دانشجویی علمی دریافت شد. تنوع رویدادها، برگزاری پیش‌رویداد، تهیه محتوای مجازی و مدیا، ایجاد غرفه، جذب و فعال‌سازی دانشجویان نوورود و … ازجمله شاخص‌هایی بوده که منجر به این انتخاب شده است.
گفتنی است دومین دوره مسابقه ملی راهی شو با حمایت بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست‌فناوری و ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم برگزار انجام می‌شود. این مسابقه فرصت مناسبی را برای کسب تجربه صنعتی و مهارت‌آموزی دانشجویان، آگاه‌سازی دانشجویان نسبت به مسیر شغلی را فراهم می‌آورد و دبیرخانه جشنواره مزایاییی چون مانند اعطای امتیاز نخبگی، جایزه نقدی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی اختصاصی و گواهی‌نامه معتبر بنیاد ملی نخبگان را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا