نکات مهم درخصوص انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 1403_1404

۱_انتخاب واحد در روزهای شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ تا سه‏‌شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه (سامانه گلستان) انجام خواهد شد.
۲_برای دانشجویانی که به هر دلیل در زمان اعلام شده و مقرر موفق به انتخاب واحد نشوند، فقط در آخرین روز ثبت‏ نام (۱۴۰۳/۰۶/۲۰) امکان انتخاب واحد وجود دارد.
۳_ دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، از ثبت نهایی نمرات خود در سامانه جامع آموزش دانشگاه (سامانه گلستان) اطمینان حاصل کرده و درصورت عدم درج نمره، از طریق گروه آموزشی مربوط موضوع را پیگیری کنند.
۴_دانشجویان مقطع کارشناسی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲۱۴۰۳معدل کمتر از ۱۲کسب کرده‌اند (دانشجویان مشروط) مجاز به انتخاب بیش از ۱۴ واحد نیستند.
۵_ لازم است دروس انتخابی دانشجویان میهمان با هماهنگی و تأیید دانشگاه/مؤسسه مبدأ انجام شود. گفتنی است مسئولیت انتخاب واحد دانشجویان میهمان با شخص دانشجو است و این دانشگاه در این خصوص پاسخگو نخواهد بود.
۶_دانشجویان مقطع کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) درصورت ثبت نمره ناتمام در کارنامه نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲۱۴۰۳ و عدم اطمینان نسبت به اخذ معدل ترمی بیش از ۱۲، مجاز به انتخاب بیش از ۱۴ واحد نبوده و درصورت عدم رعایت، مسئولیت آن به عهده دانشجو خواهد بود.
۷_فقط دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی و یا دارای معدل حداقل ۱۷ در نیمسال دوم ۱۴۰۲۱۴۰۳، مجاز به انتخاب تا سقف ۲۴واحد هستند. (در صورت باقی‏ ماندن حتی یک درس و یا کسب معدل کمتر از ۱۷ در نیمسال قبل، انتخاب بیش از ۲۰واحد مجاز نیست و درصورت عدم رعایت، آموزش رأساً نسبت به حذف آموزشی واحدهای مازاد اقدام می‏ کند و شهریه دروس حذف شده مسترد نمی‌‏گردد.) یادآور می‌‏شود، دانشجوی نیمسال آخر به دانشجویی اطلاق می‏‌گردد که تمامی واحدهای درسی باقیمانده خود را در این نیمسال اخذ کرده باشد و هیچ واحدی، حتی به صورت معرفی به استاد، برای نیمسال آتی نداشته باشد.
۸_درصورت اتمام سنوات تحصیلی و یا اخراج آموزشی، بدون اخذ مجوز از شورای بررسی موارد خاص، دانشجویان حق ثبت‏نام و انتخاب واحد در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳۱۴۰۴ را ندارند.
یادآور می‏‌شود درخواست‌‏های افزایش سنوات، ادامه تحصیل و بازگشت به تحصیل، صرفاً از طریق سامانه جامع امور دانشجویان
سجادبه نشانی(https://portal.saorg.ir )قابل بررسی است.
۹_ر۶عایت پیش‌‏نیازی دروس برای تمامی دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی الزامی است. (عدم رعایت پیش‏نیازی، خاص دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی است) ۱۰دانشجویان مقطع کارشناسی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲۱۴۰۳ دروس کارآموزی، کارورزی و پروژه را انتخاب نموده‏‌اند، درصورت ناتمام ماندن درس، لازم است تمدید درس/ دروس یادشده را انتخاب نمایند و درصورت عدم ارائه تمدید دروس، موضوع را از طریق گروه آموزشی مربوط پیگیری کنند ۱۱دانشجویانی که در نیمسال آخر تحصیلی نیستند، مجاز به انتخاب بیش از یک درس از مجموعه دروس معارف اسلامی و یک درس غیرمعارفی از مجموعه دروس عمومی نیستند.

دکمه بازگشت به بالا