زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته ‏شدگان نهایی دوره کارشناسی ناپیوسته در نیمسال اول سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳

با سلام و عرض تبریک؛
به اطلاع پذیرفته ‏شدگان محترم می‌‏رساند پذیرش و ثبت‏‌نام شامل۲ مرحله زیر و انجام هر دو مرحله الزامی است
مرحله اول:
الف) ثبت‏ نام غیرحضوری (ورود به سامانه جامع آموزشی دانشگاه، ثبت اطلاعات، بارگذاری مدارک و واریز شهریه) از روز دوشنبه ۹ مهرماه
برای ورود به وب‏ سایت دانشگاه علم و فرهنگ به آدرس: www.usc.ac.ir از مرورگر Chrome  Google استفاده کرده، سپس به ترتیب اقدامات زیر را انجام دهید:
مراجعه به قسمت خدمات الکترونیک وب‏سایت و کلیک بر روی سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) و یا ورود از طریق آدرس http://edu.usc.ac.ir

ورود به سیستم
وارد کردن شناسه کاربری و گذر واژه به صورت زیر:
    شناسه کاربری= شماره داوطلبی  usc031

مثال: usc03159812 
گذر واژه = کد ملی (ده رقمی)


پس از ورود به سیستم برای ثبت‏ نام و بارگذاری مدارک، به شرح زیر اقدام نمایید:
در صفحه پذیرش غیرحضوری دانشجویان نوورود، مراحل پذیرش به ترتیب زیر انجام شود (با کلیک بر روی کلمه انتخاب در هر ردیف، صفحه مربوطه باز می‏شود. در این بخش لازم است اطلاعات تکمیل شود و در پایین صفحه با تغییر”خیر” به “بله” دکمه اعمال تغییرات را کلیک نمایید).
ردیف‌‏هایی که در هنگام بازکردن در زیر صفحه با نوار قرمز پیغام «اجازه دسترسی به این مکان برای شما وجود ندارد» ظاهر می‏شود، نیازی به تکمیل ندارد.
در مرحله مربوط به ارسال مدارک، مدارک درخواستی زیر را با فرمت jpg به اندازه 800 *600 پیکسل(با حجم کمتراز 300 کیلوبایت) ارسال نمایید.
واریز شهریه (طبق تعریف سامانه)
چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری؛ یادآور می‏شود همراه داشتن تصویر گواهی پذیرش غیرحضوری برای تشکیل پرونده الزامی است.
ب) تکمیل فرم اطلاعات دانشجویی – فرهنگی
   پذیرفته‌‏شدگان محترم پس از انجام ثبت‏‌نام غیرحضوری، لازم است فرم‏ الکترونیکی علاقه‏‌یابی علمی، فرهنگی و هنری دانشجویان را تکمیل نمایند.
با عنایت به دستورالعمل اجرایی طرح پایش سلامت جسم و روان دانشجویان – مصوب سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری – تمامی پذیرفته‏‌شدگان محترم موظفند حداکثر تا 30 آبان‌‏ماه 1403، با مراجعه به سامانه سجاد به نشانی: https://health.saorg.ir نسبت به تکمیل پرسشنامه سلامت روان اقدام و کد پیگیری را به ایمیل moshaver@usc.ac.ir ارسال نمایند.
توجه مهم: مجوز انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی، منوط به تکمیل پرسشنامه سلامت جسم و روان و ارسال کدپیگیری است.
 
 مرحله دوم) مراجعه حضوری به دانشگاه برای تحویل مدارک و تشکیل پرونده       
پذیرفته ‏شدگان محترم، برای ارائه مدارک زیر و تشکیل پرونده لازم است از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۵ روز‌های سه‏ شنبه ۱۰ و چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳  به اداره پذیرش دانشگاه مراجعه نمایند.

*اصل مدرک یا گواهی موقت دوره کاردانی
*اصل شناسنامه
*اصل کارت ملی
*اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (مخصوص برادران واجد شرایط)
*گواهی پذیرش غیرحضوری
*اصل فرم تعهد (خلاصه مقررات آموزشی و مرامنامه انضباطی)

دریافت خلاصه مقررات آموزشی
دریافت مرامنامه انضباطی
دریافت فرم تعهد (خلاصه مقررات)

نکات مهم:
تأکید می‌شود، پذیرفته‏ شدگان محترم بارگذاری مدارک و پرداخت شهریه (مرحله اول پذیرش و ثبت‏ نام) را  به صورت غیرحضوری انجام دهند و صرفاً برای انجام مرحله دوم (تشکیل پرونده آموزشی)، در تاریخ و ساعتی که در ذیل گواهی پذیرش غیرحضوری درج گردیده است، به دانشگاه مراجعه کنند.
برای مشاهده راهنمای تصویری مراحل ثبت‏ نام غیرحضوری، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت پاسخ برخی سؤالات متداول، اینجا کلیک نمایید.
 کلاس‏‌های دانشجویان نو‌ورود دوره کارشناسی ناپیوسته از روز شنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳ تشکیل می‌‏شود. برنامه درسی ۱۳ مهرماه در گزارش ۸۸ سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) قابل مشاهده است.

نشانی دانشگاه: تهران، بلوار شهید اشرفی اصفهانی، پایین‏تر از پل شهید همت، خيابان شهيد قموشی(پارک سابق)،   خيابان بهار، خیابان هما، دانشگاه علم و فرهنگ



دکمه بازگشت به بالا