زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته ‏شدگان نهایی دوره کارشناسی نیمسال اول سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳

با سلام و عرض تبریک؛
به اطلاع پذیرفته ‏شدگان محترم می‌‏رساند پذیرش و ثبت‏‌نام شامل۲ مرحله زیر و انجام هر دو مرحله الزامی است
مرحله اول:
الف) ثبت‏ نام غیرحضوری (ورود به سامانه جامع آموزشی دانشگاه، ثبت اطلاعات، بارگذاری مدارک و واریز شهریه) از روز دوشنبه ۲۳مهرماه
برای ورود به وب‏سایت دانشگاه علم و فرهنگ به آدرس: www.usc.ac.ir از مرورگرChrome  Google استفاده نموده، سپس به ترتیب اقدامات زیر را انجام دهید:
مراجعه به قسمت خدمات الکترونیک وب‏سایت و کلیک بر روی سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) و یا ورود از طریق آدرس http://edu.usc.ac.ir
ورود به سامانه
وارد کردن شناسه کاربری و گذر واژه به صورت زیر:
    شناسه کاربری= به ابتدای کد ملی 10 رقمی خود عبارت us03100 اضافه نمایید. فاصله   
    گذر واژه = کد ملی (ده رقمی)
پس از ورود به سامانه برای ثبت‏نام و بارگذاری مدارک، به شرح زیر اقدام نمایید:
در صفحه پذیرش غیرحضوری دانشجویان نو ورود، مراحل پذیرش به ترتیب زیر انجام شود (با کلیک بر روی کلمه انتخاب در هر ردیف، صفحه مربوطه باز می‏شود. در این بخش لازم است اطلاعات تکمیل شود و در پایین صفحه با تغییر”خیر” به “بله” دکمه اعمال تغییرات را کلیک نمایید).
ردیف‏هایی که در هنگام بازکردن در زیر صفحه با نوار قرمز پیغام «اجازه دسترسی به این مکان برای شما وجود ندارد» ظاهر می‏شود، نیازی به تکمیل ندارد.
در مرحله مربوط به ارسال مدارک، مدارک درخواستی زیر را با فرمت jpeg به اندازه 800 *600 پیکسل(با حجم کمتراز 300 کیلوبایت) ارسال نمایید.
واریز شهریه (طبق تعریف سامانه)
چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری؛ یادآور می‏شود همراه داشتن تصویر گواهی پذیرش غیرحضوری برای تشکیل پرونده الزامی است.

ب) تکمیل فرم اطلاعات دانشجویی – فرهنگی
پذیرفته‌‏شدگان محترم پس از انجام ثبت‏‌نام غیرحضوری، لازم است فرم‏ الکترونیکی علاقه‏‌یابی علمی، فرهنگی و هنری دانشجویان را تکمیل نمایند.
با عنایت به دستورالعمل اجرایی طرح پایش سلامت روان دانشجویان – مصوب سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری – تمامی پذیرفته‏شدگان محترم موظفند حداکثر تا 30 آبان‏ ماه 1403، با مراجعه به سامانه سجاد به نشانی: https://portal.saorg.ir نسبت به تکمیل پرسشنامه سلامت روان اقدام و کد پیگیری را به ایمیل info.clinic@usc.ac.ir ارسال کنند.

توجه مهم: مجوز انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی، منوط به تکمیل پرسشنامه سلامت جسم و روان و ارسال کدپیگیری است.
 
 مرحله دوم) مراجعه حضوری به دانشگاه برای تحویل مدارک و تشکیل پرونده       

پذیرفته‏ شدگان محترم، برای ارائه مدارک زیر و تشکیل پرونده لازم است در تاریخ و ساعتی که پس از اتمام ثبت‏ نام غیرحضوری در انتهای صفحه ثبت ‏نام درج گردیده است، به دانشگاه مراجعه کنند.
۱) اصل مدرک یا گواهی موقت مقطع قبلی (پیش ‏دانشگاهی یا دوره دوم متوسطه‏ که طبق ضوابط تا تاریخ مقرر اخذ شده است)
۲) اصل شناسنامه
۳) اصل کارت ملی
۴) اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (مخصوص برادران واجد شرایط)
۵) پرینت گواهی پذیرش غیرحضوری
۶) اصل فرم تعهد (خلاصه مقررات آموزشی و مرامنامه انضباطی)

دریافت خلاصه مقررات آموزشی
دریافت مرامنامه انضباطی
دریافت فرم تعهد (خلاصه مقررات)


نکات مهم:

۱- مسئولیت درخواست تأییدیه تحصیلی مقطع قبلی از سامانه تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس emt.medu.ir و ثبت کدرهگیری در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) و نیز بارگذاری کامل مدارک با شخص دانشجو است.
۲- تأکید می‌‏شود پذیرفته‏ شدگان محترم، بارگذاری مدارک و پرداخت شهریه (مرحله اول پذیرش و ثبت‏نام) را به صورت غیرحضوری انجام دهند و صرفاً برای انجام مرحله دوم (تشکیل پرونده آموزشی)، در تاریخ و ساعتی که در انتهای صفحه ثبت‏ نام غیرحضوری درج گردیده است، به دانشگاه مراجعه کنند.
۳-برای مشاهده راهنمای تصویری مراحل ثبت‏ نام غیرحضوری، اینجا کلیک کنید.
۴-برای دریافت پاسخ برخی سؤالات متداول، اینجا کلیک نمایید.
۵- پس از انجام ثبت‏ نام حضوری و دریافت شماره دانشجویی از طریق پیامک، اطلاعیه زمان و نحوه تشکیل کلاس‏‌های نیمسال اول دانشجویان نو ورود دوره کارشناسی مندرج در سایت دانشگاه به نشانی usc.ac.ir را به دقت مطالعه کنید.



نشانی دانشگاه: تهران، بلوار شهید اشرفی اصفهانی، پایین‏تر از پل شهید همت، خيابان شهيد قموشی(پارک سابق)،   خيابان بهار، خیابان هما، دانشگاه علم و فرهنگ

دکمه بازگشت به بالا