در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳: نحوه تشکیل کلاس‏‌های دانشجویان نو ورود دوره کارشناسی پیوسته اعلام شد

ضمن عرض تبریک قبولی و آرزوی سلامتی و موفقیت تحصیلی برای شما دانشجوی عزیز، خواهشمند است موارد زیر را به دقت مطالعه کنید.
۱- شروع کلاس‏‌های درسی دانشجویان نو ورود دوره کارشناسی پیوسته از روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ خواهد بود. دانشجویان محترم، برنامه هفتگی خود را از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۳ از طریق گزارش شماره ۸۸ سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان به آدرس edu.usc.ac.ir) مشاهده و به صورت حضوری در کلاس‏‌های درسی خود شرکت نمایند.

۲- با توجه به تأخیر یک‏ماهه در اعلام اسامی پذیرفته‏شدگان، تعداد محدودی از کلاس‏‌ها که در برنامه هفتگی دانشجو مشخص گردیده و نیز برخی از کلاس‏‌های جبرانی که زمان تشکیل آن توسط استاد محترم درس اعلام می‌‏شود، با استفاده از سامانه مدیریت یادگیری (LMS) به صورت الکترونیکی (مجازی) ارائه خواهد شد.

۳- دانشجویان محترم برای شرکت در کلاس‏ مجازی، از طریق نشانی سامانه آموزش الکترونیکی دانشکده/گروه مربوط، اقدام کنید.


۴- نحوه ورود دانشجویان به سامانه‎‏ آموزش الکترونیکی:
نام کاربری: شماره دانشجویی
رمز عبور: کد ملی بدون صفر‌های اولیه

۵- دانشجویان گرامی ملزم به کسب مهارت و آمادگی لازم برای استفاده از سامانه‏‌های مورد استفاده در دانشگاه و شرکت منظم در کلاس‏‌های حضوری و مجازی می‌‏باشند.
۶- فیلم‏‌های آموزشی سامانه LMS و کلاس‌های مجازی از طریق لینک vc.usc.ac.ir قابل دریافت است.
۷- درصورت وجود هرگونه ابهام و سؤال در زمینه مشکلات فنی و نرم ‏افزاری سامانه آموزش الکترونیکی در روز های کاری در ساعت اداری ۸ تا ۱۶ با ادمین کانال vcusc@ تماس گرفته شود.
۸- دانشجویان موظفند ضمن تعامل مستمر با استادان دروس و مدیر گروه آموزشی، در تمامی فرآیند‌های یادگیری، انجام تکالیف و آزمون‏‌های مقطعی و یا ارزیابی‏‌های مستمری که از سوی استاد درس برگزار می‌‏شود، مشارکت فعال داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا