نحوه و زمان برگزاری امتحانات پایان دوره تابستان و نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد

آخرین به روزرسانی 27 مرداد 1404

 دانشجوی گرامی؛
 ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت، در خصوص امتحانات پایان دوره تابستان ۱۴۰۴ و نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، موارد زیر به اطلاع می‏رسد:
 ۱- امتحانات پایانی دوره تابستان ۱۴۰۴ طبق برنامه زمان‌بندی برای هر درس، در روزهای شنبه یکم و دوشنبه سوم شهریورماه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
 ۲- امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، طبق برنامه زمان‌بندی برای هر درس، در بازه زمانی سه ‏شنبه ۴ لغایت شنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
 ۳- باتوجه‌به احتمال تغییر ساعت برخی از امتحانات، لازم است دانشجویان عزیز قبل از شروع امتحانات پایانی، آخرین تغییرات برنامه زمان‏بندی امتحانات را از گزارش ۴۲۸ سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان)، مشاهده و چاپ کرده و طبق آن در آزمون پایانی شرکت کنند.
 ۴- در صورت عدم برگزاری آزمون (به هر دلیل) در ایام امتحانات، امتحانات همان روز به بعد از آخرین امتحان منتقل می شود و درخواست تغییر در زمان برگزاری امتحان پذیرفته نیست، بنابراین توصیه می‏ شود دانشجویان تا چند روز بعد از پایان امتحانات، آمادگی برگزاری احتمالی امتحانات به‌تعویق‌افتاده را داشته باشند.
 
 ۵- همراه‌داشتن پرینت کارت ورود به جلسه امتحان و اصل کارت دانشجویی، الزامی است. ضمناً تأکید می‏ شود قبل از شروع امتحانات نسبت به تهیه پرینت کارت ورود به جلسه امتحان اقدام شود.
 ۶- مشاهده روز و ساعت امتحانات پایان نیمسال جاری دانشجو (گزارش ۴۲۸) و صدور مجوز شرکت در آزمون پایانی، منوط به انجام تسویه‌حساب مالی دانشجو در نیمسال جاری است، بنابراین تاکید می شود؛ دانشجویان عزیز دراسرع‌وقت نسبت به تسویه‌حساب مالی اقدام کنند.
 ۷- بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳، تمامی دروس با وضعیت محروم توسط استاد و یا غیبت در جلسه امتحان پایانی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد توسط اداره خدمات کامپیوتری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، حذف آموزشی می‏گردد؛ بنابراین عدم حضور دانشجو در جلسه امتحان پایانی، به منزله درخواست حذف آموزشی آن درس است.
 ۸- یادآور می‏ شود در صورت شروع آزمون، امکان ورود به حوزه امتحانی وجود ندارد و برگزاری آزمون مجدد نیز امکان‏پذیر نیست، بنابراین تأکید می ‏شود دانشجویان محترم دقایقی قبل از شروع امتحان در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.
 ۹- طبق مقررات، مشروطی دانشجو لحاظ خواهد شد و درس/ دروس نمره دار (حتی نمره صفر) قابل‌حذف نیست.
 ۱۰- ضمن آرزوی حفظ سلامت در برگزاری امتحانات پایانی با همکاری شما دانشجویان عزیز، برخی از مقررات آیین‏نامه انضباطی دانشجویان را یادآور می‏ شود:
 * مبادله اطلاعات در جلسه امتحان:
گیرنده اطلاعات: درج نمره ۰/۲۵ در درس مربوط، توبیخ کتبی با درج در پرونده دانشجو
فرستنده اطلاعات: دادن نمره ۰/۲۵ تعلیقی، توبیخ کتبی با درج در پرونده دانشجو
 

*استفاده از شخص دیگری به‌جای خود در امتحان:
دانشجوی اصلی: درج نمره ۰/۲۵ در درس مربوط، یک تا دو نیمسال محرومیت از تحصیل
دانشجوی جایگزین: یک تا دو نیمسال محرومیت از تحصیل

 
 تذکر مهم: همراه‌داشتن هرگونه یادداشت یا وسیله غیرضروری (تلفن همراه، هندزفری، mp3 و…) در جلسه امتحان ممنوع است.
 
 ۱۱- گفتنی است، باتوجه‌به مصوبه جلسه ۶۴۲ شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۴ و فاصله اندک امتحانات پایانی با انتخاب واحد نیمسال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴، حداکثر زمان ثبت نهایی نمرات دانشجویان مقطع کارشناسی (قفل نمرات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه) توسط استادان محترم، ۵ روز پس از برگزاری هر امتحان است.
 
 
 

دکمه بازگشت به بالا