اطلاعیه مهم درخصوص حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴

آخرین به روزرسانی 30 شهریور 1404
-تمامی دانشجویان موظفند از طریق گزارش شماره ۷۴ سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان)، نتیجه ثبتنام خود را بررسی و مشکلات احتمالی را در زمان حذفواضافه مرتفع کنند.
– دانشجویان موظفند در زمان حذفواضافه (۷ تا ۹ مهرماه ۱۴۰۴)، درس/درسهایی را که بدون رعایت پیشنیاز در زمان انتخاب واحد اخذ کرده اند، حذف کنند؛ در غیر این صورت اداره کل آموزش پس از اتمام زمان حذفواضافه، رأساً نسبت به حذف آموزشی این درس/درسها اقدام مینماید و شهریه درس/درسهای حذف شده مسترد نمی شود.
– بعد از اتمام حذفواضافه، گروه های درسی که به حدنصاب تعداد دانشجو نرسیده باشد، از برنامه آموزشی دانشگاه حذف و این درس ها از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) اعلام می شود.
دانشجویانی که درس آنها حذف شده است، در صورت تمایل به ثبت نام در درس جایگزین، حداکثر تا روز سهشنبه ۱۴۰۴/۰۷/۱۵ فرصت دارند به اداره خدمات رایانهای آموزش مراجعه کنند.
*پس از زمان حذفواضافه، دانشجو حق گروه درسی را حتی با هماهنگی استادان محترم ندارد.