در دانشگاه علم و فرهنگ: پنجمین نشست تخصصی کنشگران و مدیران سرمایه انسانی برگزار می شود

پنجمین نشست تخصصی کنشگران و مدیران سرمایه انسانی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی از سوی معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد امروز 18 آذرماه با حضور دکتر سید رضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی، دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ در این دانشگاه آغاز شد و تا فردا 19 آذرماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی در این نشست عنوان کرد: هر سازمانی پدیده‌ای اجتماعی است که از روابط بین انسان‌ها به وجود آمده و در راستای رسیدن به یک هدف تشکیل شده است.
وی افزود: اگر چهار عنصر هدف، برنامه، منابع و مدیر را وجه مشترک تمام سازمان‌ها بدانیم؛ اساساً سازمان‌ها در راستای یک هدف تشکیل می‌شوند و برای رسیدن به آن هدف برنامه‌ای دارند و برای اینکه بتوانند برنامه را اجرا کنند نیاز به یک منابع دارند و برای اینکه بتوانند منابع را تخصیص دهند نیاز به مدیر دارند.
رییس دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی در ادامه افزود: کسانی که با این چهار وجه سر و کار دارند می‌دانند که یکی از موضوعات مهم در هر سازمانی موضوع منابع انسانی و سرمایه انسانی است و اگر به این موضوع واقف نباشیم دچار روزمرگی می‌شویم.
وی خطاب به حاضران در نشست عنوان کرد: اگر اهمیت کاری که در حوزه منابع انسانی انجام می‌دهید را ندانید اساساً سازمان شما نمی‌تواند سارمان پیشرو باشد.
دکتر باصولی گفت: باید بدانید در نهادی مانند جهاددانشگاهی که منابع انسانی سرمایه آن هستند و شما نقش به سزایی در مدیریت آن دارید.
گفتنی است، در این مراسم دکتر سید رضی آقا سیدی  معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع،دکتر تیمور مرجانی مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی،دکتر مجید علی آبادی مدیرکل امورمالی و ناظر مالی و حبیب الله قلعه نویی مدیرکل امور حقوقی و دفتر قراردادهای جهاددانشگاهی سخنرانی کردند.
برگزاری پنجمین نشست تخصصی کنشگران و مدیران سرمایه انسانی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی تا فردا 19 آذر ماه در دانشگاه علم و فرهنگ ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا