در کمپ تابستانی خلاق دانشگاه علم و فرهنگ: تابستانی خلاق با آموزش و شادی برای کودکان و نوجوانان

کمپ تابستانی دانشگاه علم و فرهنگ باهدف تقویت مهارت‌های خلاقانه و ایجاد لحظات شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان، از تاریخ ۲۶ خردادماه آغاز به کارکرده است. این کمپ تابستانی با عنوان «تابستانی خلاق با آموزش و شادی» شامل برنامه‌های متنوع آموزشی و تفریحی است که با استقبال پرشور کودکان و والدین در حال برگزاری است.
 برگزاری این کمپ تابستانی باتوجه‌به فعالیت‌های خلاقانه و آموزشی متنوع، تأثیرات مثبت بسیاری بر روحیه و روان کودکان دارد که می‌توان به افزایش اعتمادبه‌نفس در کودکان با یادگیری مهارت‌های جدید و مشارکت در فعالیت‌های گروهی، توسعه خلاقیت در فعالیت‌های هنری مانند نقاشی، سفال و کلاژ که به کودکان کمک می‌کند تا خلاقیت خود را به کار گرفته و ایده‌های جدیدی را پیاده کنند.
 همچنین در این کمپ کودکان می‌توانند به بهبود مهارت‌های اجتماعی پرداخته و از طریق بازی‌های گروهی و فعالیت‌های مشارکتی، مهارت‌های اجتماعی کودکان تقویت شده و توانایی همکاری و تعامل با دیگران را نیز افزایش می‌دهد. در کنار این افزایش توانایی‌ها، استرس و اضطراب در کودکان با شرکت در فعالیت‌های سرگرم‌کننده و مفرح کاهش‌یافته و احساس شادی و رضایت در آن‌ها افزایش می‌یابد. از سوی دیگر با این تجربه‌ها و روش‌های آموزش خلاقانه کودکان جذب به آموزش شده و علاقه به یادگیری نیز افزایش می‌یابد که در نهایت می‌تواند این علاقه‌مندی‌ها منجر به موفقیت‌های تحصیلی شود.
 گفتنی است، مسئولان برگزاری کمپ تابستان علم و فرهنگ امیدوارند با برگزاری این برنامه‌ها بتواند لحظات شادی را برای کودکان فراهم کرده و نقش مثبتی در توسعه مهارت‌ها و تقویت روحیه آن‌ها داشته باشد. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کمپ تابستانی با شماره‌تلفن ۰۹۲۰۷۹۴۴۲۶۵ تماس بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا