معارفه انجمن علمی – دانشجویی مدیریت مالی، مدیریت صنعتی و بازرگانی

معارفه انجمن علمی – دانشجویی مدیریت مالی، مدیریت صنعتی و بازرگانی با حضور استادان، مسوولان و دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ ۲۸ آبان ماه در سالن کاظمی آشتیانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در ابتدای این مراسم، صدرا عمویی، مدیرکل امور فرهنگی، ضمن تبریک به دانشجویان نوورودی‌ رشته‌های مدیریت مالی، مدیریت صنعتی و بازرگانی و تبیین اهداف یازده‌گانه حوزه فرهنگی، در خصوص اهمیت این رشته‌ها از منظر ارتباطی که با حوزه فرهنگی و دانشجویی دارند، توضیحاتی ارائه داد.
این مراسم با حضور و سخنرانی دکتر سعيد اهدایی- مدير گروه‌های مديريت كسب‌وكار، دکتر ابراهيم حاج‌خان‌ميرزای‌صراف- مدير گروه مديريت مالی، دکتر محمدصادق بيجندی- مدير گروه مديريت و برنامه‌ريزی آموزش عالی، دکتر محمدرضا اخوان- مدير گروه مديريت صنعتی و مديريت بازرگانی، دکتر سهیل دادخواه عضو هیئت علمی گروه مدیریت و خانم دکتر تبریزی، از مدرسان این رشته‌ها، همراه بود.
همچنین تشریح مفاد و برنامه‌های درسی گروه‌ها، ارتباط دانشگاه با صنعت در رشته‌های مدیریت، بازار کار و موقعیت‌های شغلی این رشته در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ عمومی، خصوصی و کسب‌وکارهای کوچک از مباحث مورد گفتگو در این مراسم بود.
در پایان، امیرحسین ریاستیان، دبیر انجمن علمی – دانشجویی مديريت صنعتی و بازرگانی و صبا يوسف‌نيا ارالو، دبیر انجمن علمی – دانشجويی مديريت مالی درخصوص اهداف و برنامه‌های این انجمن‌ها نکاتی را توصیح دادند.

دکمه بازگشت به بالا