درخواست صدور گواهی موقت

آخرین به روزرسانی 3 خرداد 1404

پس از اتمام مرحله تسویه حساب و دریافت پیامک، دانشجو در صورت نیاز به مدرک، می بایست موارد زیر را انجام دهد:

الف) در سامانه گلستان درخواست صدور مدرک تحصیلی را ثبت نمایید

ب) پس از ارسال درخواست گواهی موقت، جهت دریافت کد صحت مقطع کارشناسی ارشد به مانند روش دریافت کد صحت مقاطع قبلی، از طریق سامانه سجاد، به آدرس https://portal.saorg.ir اقدام نمایند.

دانشجویان گرامی در این قسمت به نکات زیر توجه نمایند:

۱) در این قسمت فقط یکبار امکان ارسال درخواست وجود دارد. جهت بررسی درخواست ارسال شده، به قسمت لیست درخواست های قبلی مراجعه نمائید.

۲) کارشناسان پس از دریافت درخواست، پرونده دانشجو را بررسی کرده و نواقص احتمالی را جهت رفع به ایشان از طریق یادداشت اعلام و در صورت تکمیل پرونده ( ظرف مدت پنج روز کاری)، درخواست را برای کارشناس فارغ التحصیلان ارسال می کنند. ( لازم به توضیح است مدارک لازم جهت تکمیل پرونده : اصل یا کپی برابر اصل گواهی موقت یا دانشنامه کارشناسی ،اصل یا کپی برابر اصل گواهی موقت یا دانشنامه کاردانی،تاییدیه تحصیلی معتبر از دانشگاه کارشناسی و یا کد صحت کارشناسی، 3 قطعه عکس 4*3 ). افراد می توانند جهت اطلاع از مراحل صدور مدرک، درلیست درخواست های قبلی از منوی گردش، جزئیات گردش را مطابق تصویر مشاهده کند.

دکمه بازگشت به بالا