برگزاری آخرین محفل شعر دانشجویی در سال جاری با حضور محمدعلی بهمنی

آخرین محفل شعر دانشجویی به همت کانون فرهنگی و هنری شعر دانشگاه با حضور محمدعلی بهمنی شاعر و غزل‌سرای نامدار روز یکشنبه 20 اسفند برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در این محفل شعر دانشجویی که با حضور دکتر عادل تقوی استاد مشاور کانون فرهنگی و هنری شعر، حسین (نیما) تقوی شاعر و پژوهشگر شعر معاصر و صدرا عمویی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد، دانشجویان شاعر عضو کانون فرهنگی و هنری شعر شعرخوانی کردند.
 در این نشست ادبی، منصوره آشوری، صبا سقایی، عیسی اویسی، پرستو طبیب‌زاده، عرفان احمدی نسب، سروش اعلمی، حامد حجتی، ریحانه رزم‌جو، نگار اکبرخانی، نجیلا محمدی، الهه رضاقلی‌پور و فرزانه اثناعشری و محمدحسین نصیری از اعضای این کانون شعرخوانی کردند و محمدعلی بهمنی، نظر، تحسین و نقد خود را نسبت به اشعار خوانده‌شده عنوان داشت.
 در ادامه، محمدعلی بهمنی برخی از اشعار و غزلیات خود را برای حاضران در این نشست خواند که با استقبال و شور و اشتیاق دانشجویان همراه بود. محمدعلی بهمنی شاعر و غزل‌سرای شهیر فارسی است که نخستین شعر او در سال ۱۳۳۰، یعنی زمانی که او تنها نُه سال داشت، به چاپ رسیده است. بهمنی بیش از پنجاه مجموعه‌شعر چاپ‌شده را در کارنامه دارد که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. او برگزیده اولین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر در بخش شعر کلاسیک است.

دکمه بازگشت به بالا