اجرای دکور ماه رمضان و تصویرسازی اِلِمان‌های نوروزی در دانشگاه علم و فرهنگ

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو، دکور ماه رمضان و تصویرسازی تخم‌مرغ‌های نوروزی به همت انجمن‌های علمی – دانشجویی نقاشی و گرافیک در دانشگاه علم و فرهنگ انجام شده و در معرض نگاه علاقه‌مندان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، این آثار هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو و با بهره‌گیری از عناصر مرتبط با سنت‌های دینی مربوط به ماه مبارک رمضان و نیز سنت‌های کهن مرتبط با نوروز به همت انجمن‌های علمی – دانشجویی نقاشی و گرافیک طراحی و اجرا شده‌اند.
در این دکور عناصر مرتبط با نوروز خجسته و ماه مبارک رمضان مانند هلال ماه، گل، نقش‌های مربوط به نوزایی و تجدید طبیعت، پرندگان، آیینه، فانوس و نظایر آن که جنبه نمادین دارند و بازتابی از مفاهیمی چون معنویت، برکت، تندرستی، فراوانی و شادکامی است، در قالب تصویرسازی، تایپوگرافی‌های خلاقانه، نقاشی‌خط و یا ایده‌های خلاق استفاده شده است.
لازم به ذکر است که این برنامه‌های‌ هنری روز چهارشنبه ۲۳ اسفند موردبازدید دکتر مهدی باصولی، رئیس دانشگاه؛ دکتر منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و استادان گروه‌های نقاشی و ارتباط تصویری و مدیران فرهنگی قرار گرفت و استادان نسبت به ارزیابی و داوری آثار اقدام کردند.

دکمه بازگشت به بالا