محفل دانشجویی انس با قرآن كريم در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد

محفل دانشجویی انس با قرآن كريم با حضور قاریان بین المللی و تواشیح خوانی گروه هم آوایی الغدیر تهران به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، محفل نورانی انس با قرآن کریم و مراسم ضیافت افطاری دانشگاه علم و فرهنگ با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس و اعضای هیات رئیسه جهاددانشگاهی، دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه و معاونان، استادان و کارکنان دانشگاه و جهاددانشگاهی و نزدیک به 800 نفر از دانشجویان این دانشگاه به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در مسجد ثامن‌الحجج (ع) و محوطه حیاط ساختمان فرهنگ دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر منوچهر جهانیان معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در دانشگاه علم و فرهنگ ضمن خیرمقدم به مهمانان این محفل نورانی، از مشارکت و همیاری صمیمانه دانشجویان در برگزاری این برنامه قدردانی کرد.
وی همچنین افزود: در طول سال جاری رویدادهای بیشتری با محوریت قرآن و عترت، با توان حداکثری و جلب مشارکت پیش از پیش دانشجویان برگزار خواهد شد.
منوچهر جهانیان در پایان از بانیان برگزاری این مراسم پرفیض تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه حجه‌الاسلام‌والمسلمین محمود حسینی امام جماعت مسجد ثامن‌الحجج (ع) ضمن سپاس از مسوولان دانشگاه در برگزاری این برنامه و مشارکت دانشجویان قدردانی کرد.
همچنین وی مطالبی را در خصوص خیرات و برکات ماه رمضان و ضرورت اجرای چنین برنامه هایی با حضور و مشارکت فعال دانشجویان عنوان کرد و پیشاپیش عید فطر را تبریک گفت.
گفتنی است، این مراسم با استقبال پرشور دانشجویان در یک فضای معنوی برگزار شد و از ویژگی‌های برجسته این مراسم، حضور فعالانه، نظام‌مند و اثرگذار دانشجویان، به‌ویژه دانشجویان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری، انجمن‌های علمی دانشجویی و بسیج دانشجویی در تمامی مراحل برگزاری این مراسم بود و دانشجویان در تهیه و بسته‌بندی اقلام افطار، پذیرایی، مستندسازی، محتوای برنامه و راهبری این مراسم نقش‌آفرینی ممتاز داشتند و برنامه به شیوه کاملاً دانشجویی برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا