پیام تبریک رییس دانشگاه علم وفرهنگ به مناسبت عید باستانی نوروز

سال ۱۴۰۲، سالی متفاوت برای دانشگاه علم و فرهنگ بود. در ادامه افتخارات گذشته، کسب رتبه‌ برتر دانشگاه‌های غیردولتی کشور در نظام رتبه‌بندی ISC، یکی از نقاط خاص این سال برای خانواده بزرگ دانشگاه علم و فرهنگ بود که با همت همه اعضای محترم این خانواده میسر گردید.
از طرفی رشد در شاخص‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای دانشگاهی بود که سی‌امین سال تاسیس خود را جشن می‌گرفت.
در سایه همت والای همکاران، و فضای همدلانه موجود، خانواده دانشگاه گسترش یافت و علاوه بر تربیت دانش‌آموختگان، تعداد دانشجویانی که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کردند، افزایش پیدا کرد.
تلاش و اهتمام بر این بود با بررسی نیازهای نسل جدید و اجرای برنامه‌های متنوع زیرساختی، علمی و فرهنگی، حال خوب در گستره دانشگاه گسترش پیدا کند تا دانشجویان با رضایت خاطر به فعالیت علمی فرهنگی بپردازند که امیدوارم بخشی از این مهم برآورده شده باشد.
از طرفی توجه به سرمایه‌ انسانی، در قالب طراحی و اجرای نظام‌های مختلف، توسعه‌ی خدمات رفاهی، ارتقا زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و بهبود فضای کالبدی دانشگاه، و بازطراحی فعالیت‌های بنیاد توسعه کسب و کار اقدامات دیگری بود که در راستای حرکت رو به تعالی دانشگاه مد نظر قرار گرفت.
سال۱۴۰۳، اولین سال از آغاز دهه‌ی چهارم عمر دانشگاه می‌باشد و باید مطلع مناسبی برای سی سال دوم دانشگاه بزرگ علم و فرهنگ طراحی و اجرا شود تا بتوان به آرمان سرآمدی، سرزندگی و سربلندی در نظام آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران دست یافت.
توسعه‌ی فعالیت‌های علمی و به خصوص ارتباط با پژوهشگاه‌ها ‌و پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی، دانشگاه‌پژوهی و تدوین برنامه تحول دانشگاه جهت طراحی مسیر بلندمدت، میان‌مدت و برنامه‌های کوتاه‌مدت، بازطراحی نظام  دانشجویی فرهنگی دانشگاه مبتنی بر مشارکت فعال دانشجویان در دانشگاه، ارتقای نظام مالی دانشگاه و توسعه فعالیت‌های تخصصی به منظور کاهش سهم شهریه دانشجویان در بودجه دانشگاه، در دانشگاهی که بخش عمده‌ای از درآمد آن از شهریه دانشجویان تامین می‌شود، بخشی از برنامه‌های دانشگاه در سال جاری خواهد بود که ان‌شاءالله با کمک همه همراهان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
فرا رسیدن سال جدید، نوروز باستانی، بهار زیبای طبیعت که با بهار دلها و ماه مبارک رمضان مقارن شده است، را به خانواده محترم دانشگاه ماندگار علم و فرهنگ، اعضای هیات علمی، کارکنان، اساتید مدعو، دانشجویان و دانش‌آموختگان، تبریک عرض نموده و برای همه عزیزان سالی سرشار از برکت، سلامتی و سربلندی آرزومندم.
مهدی باصولی
رييس دانشگاه علم و فرهنگ

دکمه بازگشت به بالا