نشست علمی آشنایی با قوانین مالیاتی برگزار شد

نشست علمی آشنایی با قوانین مالیاتی به همت معاونت پژوهش و فناوری و با همکاری گروه حسابداری دانشکده علوم انسانی دانشگاه علم و فرهنگ با حضور استاد محمد قبول یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزارشد.

دکتر سمانه آقاکاظم شیرازی، معاون دانشکده علوم انسانی و مدیر گروه رشته حسابداری دانشگاه علم و فرهنگ به اهمیت موضوع اشتغال در حوزه حسابداری اشاره کرد و توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.
در ادامه، دکتر باصولی ضمن خیر مقدم به دانشجویان نوورود رشته حسابداری، بر اهمیت دوره دانشجویی و تلاش آنها برای افزایش مهارت‌ها و توانایی‌های فردی دانشجویان در دانشگاه تاکید کرد. رییس دانشگاه علم و فرهنگ به مشارکت دانشجویان در تصمیم‌سازی در امور دانشگاه از طریق عضویت در انجمن‌ها و کانون‌ها اشاره و به اهمیت و جایگاه رشته حسابداری در جامعه تاکید کرد.
محمد قبول- عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران در خصوص قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان توضیحاتی داد و به اهمیت این قانون و تغییراتی که بر حرفه حسابداری و مشاغل خواهد داشت، اشاره کرد.
وی مفاد مهم قانون مالیات و عوارض بر ارزش افزوده و همچنین قانون مالیات‌های مستقیم را شرح داد و درخصوص روابط این قوانین با سامانه مودیان به همراه نمونه‌های عملی توضیحاتی ارائه کرد.
در پایان این نشست، جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان برگزارشد و دکتر علی سعداله معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اهدای لوح تقدیر از محمد قبول تقدیر کرد.

دکمه بازگشت به بالا