SLA خدمات
برای دیدن SLA زیر خدمات بر روی عنوان خدمات اصلی زیر کلیک کنید
مقدمه: این توافقنامه سطح خدمات (SLA) به منظور تعیین مسئولیتها و معیارهای مرتبط با صدور گواهی تأیید رتبه و معدل دانشآموختگان در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی تدوین شده است. هدف این SLA تسهیل فرآیند صدور گواهیهای لازم برای دانشآموختگان است.
هدف: هدف این SLA فراهم آوردن یک فرآیند شفاف و کارآمد برای صدور گواهی تأیید رتبه و معدل به دانشآموختگان است.
مسئولیت:
- دانشگاه/موسسه: مسئولیت صدور گواهیهای تأیید رتبه و معدل و ارائه اطلاعات لازم به دانشآموختگان را بر عهده دارد.
- دانشآموختگان: موظف به ارائه مدارک و درخواستهای لازم برای صدور گواهی هستند.
تعهدات متقابل:
- دانشگاه متعهد به صدور گواهیها در مدت زمان 3 روز کاری از تاریخ دریافت درخواست است.
- دانشآموختگان متعهد به ارائه اطلاعات دقیق و مدارک لازم برای درخواست گواهی هستند.
دادههای مرتبط:
- تاریخ درخواست و تاریخ صدور گواهی
- اطلاعات مربوط به رتبه و معدل دانشآموختگان
- بازخورد از دانشآموختگان درباره فرآیند صدور گواهی
فرایند حل اختلاف: در صورت بروز اختلاف در فرآیند صدور گواهی تأیید رتبه و معدل، جلسهای برای بررسی مشکلات و حل آنها برگزار خواهد شد. در صورت عدم توافق، موضوع به کمیته مربوطه ارجاع داده میشود.
دوره عملکرد: این SLA برای مدت یک سال تا انتهای سال 1404 معتبر است و میتواند بنا به درخواست یکی از طرفین بازنگری شود.
مقدمه: این توافقنامه سطح خدمات (SLA) به منظور تعیین مسئولیتها و معیارهای مرتبط با تأیید ترجمه مدارک تحصیلی دانشآموختگان در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی تدوین شده است. هدف این SLA تسهیل فرآیند تأیید ترجمه مدارک تحصیلی است.
هدف: هدف این SLA فراهم آوردن یک فرآیند شفاف و کارآمد برای تأیید ترجمه مدارک تحصیلی دانشآموختگان است.
مسئولیت:
- دانشگاه/موسسه: مسئولیت تأیید ترجمه مدارک تحصیلی و ارائه اطلاعات لازم به دانشآموختگان را بر عهده دارد.
- دانشآموختگان: موظف به ارائه مدارک و ترجمههای لازم برای تأیید هستند.
تعهدات متقابل:
- دانشگاه متعهد به تأیید ترجمهها در مدت زمان 10 روز کاری از تاریخ دریافت درخواست است.
- دانشآموختگان متعهد به ارائه اطلاعات دقیق و مدارک لازم برای تأیید ترجمه هستند.
دادههای مرتبط:
- تاریخ درخواست و تاریخ تأیید ترجمه
- نوع و جزئیات مدارک تحصیلی ارائهشده
- بازخورد از دانشآموختگان درباره فرآیند تأیید ترجمه
فرایند حل اختلاف: در صورت بروز اختلاف در فرآیند تأیید ترجمه مدارک، جلسهای برای بررسی مشکلات و حل آنها برگزار خواهد شد. در صورت عدم توافق، موضوع به کمیته مربوطه ارجاع داده میشود.
دوره عملکرد: این SLA برای مدت یک ترم تا انتهای خرداد 1404 معتبر است و میتواند بنا به درخواست یکی از طرفین بازنگری شود.
مقدمه: این توافقنامه سطح خدمات (SLA) به منظور تعیین مسئولیتها و معیارهای مرتبط با صدور گواهینامه موقت یا تأییدیه فراغت از تحصیل دانشآموختگان در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی تدوین شده است. هدف این SLA تسهیل فرآیند صدور گواهینامههای لازم برای دانشآموختگان است.
هدف: هدف این SLA فراهم آوردن یک فرآیند شفاف و کارآمد برای صدور گواهینامه موقت یا تأییدیه فراغت از تحصیل به دانشآموختگان است.
مسئولیت:
- دانشگاه/موسسه: مسئولیت صدور گواهینامههای موقت یا تأییدیههای فراغت از تحصیل و ارائه اطلاعات لازم به دانشآموختگان را بر عهده دارد.
- دانشآموختگان: موظف به ارائه مدارک و درخواستهای لازم برای صدور گواهینامه هستند.
تعهدات متقابل:
- دانشگاه متعهد به صدور گواهینامهها در مدت زمان 15 روز کاری از تاریخ دریافت درخواست است.
- دانشآموختگان متعهد به ارائه اطلاعات دقیق و مدارک لازم برای درخواست گواهینامه هستند.
دادههای مرتبط:
- تاریخ درخواست و تاریخ صدور گواهینامه
- اطلاعات مربوط به وضعیت تحصیلی دانشآموختگان
- بازخورد از دانشآموختگان درباره فرآیند صدور گواهینامه
فرایند حل اختلاف: در صورت بروز اختلاف در فرآیند صدور گواهینامه موقت یا تأییدیه فراغت از تحصیل، جلسهای برای بررسی مشکلات و حل آنها برگزار خواهد شد. در صورت عدم توافق، موضوع به کمیته مربوطه ارجاع داده میشود.
دوره عملکرد: این SLA برای مدت یک ترم تا انتهای شهریور 1404 معتبر است و میتواند بنا به درخواست یکی از طرفین بازنگری شود.
مقدمه: این توافقنامه سطح خدمات (SLA) به منظور تعیین مسئولیتها و معیارهای مرتبط با صدور مدارک دائم و ریزنمرات تحصیلی دانشآموختگان در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی تدوین شده است. هدف این SLA تسهیل فرآیند صدور مدارک و ریزنمرات برای دانشآموختگان است.
هدف: هدف این SLA فراهم آوردن یک فرآیند شفاف و کارآمد برای صدور مدارک دائم و ریزنمرات تحصیلی به دانشآموختگان است.
مسئولیت:
- دانشگاه/موسسه: مسئولیت صدور مدارک دائم و ریزنمرات تحصیلی و ارائه اطلاعات لازم به دانشآموختگان را بر عهده دارد.
- دانشآموختگان: موظف به ارائه مدارک و درخواستهای لازم برای صدور مدارک هستند.
تعهدات متقابل:
- دانشگاه متعهد به صدور مدارک و ریزنمرات در مدت زمان 3 روز کاری از تاریخ دریافت درخواست است.
- دانشآموختگان متعهد به ارائه اطلاعات دقیق و مدارک لازم برای درخواست مدارک هستند.
دادههای مرتبط:
- تاریخ درخواست و تاریخ صدور مدارک
- نوع و جزئیات مدارک و ریزنمرات تحصیلی
- بازخورد از دانشآموختگان درباره فرآیند صدور مدارک
فرایند حل اختلاف: در صورت بروز اختلاف در فرآیند صدور مدارک دائم و ریزنمرات تحصیلی، جلسهای برای بررسی مشکلات و حل آنها برگزار خواهد شد. در صورت عدم توافق، موضوع به کمیته مربوطه ارجاع داده میشود.
دوره عملکرد: این SLA برای مدت يک ترم تا انتهای شهریور 1404 معتبر است و میتواند بنا به درخواست یکی از طرفین بازنگری شود.